Τα πρώτα αυτοκίνητα έχουν, ήδη, έρθει και τις επόμενες ημέρες θα βρίσκονται στους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες της Mazda.Το Mazda CX-60 είναι το πρώτο από τα δύο νέα μοντέλα της Large Product κατηγορίας της ιαπωνικής εταιρίας, τα οποία και θα παρουσιαστούν στην Ευρώπη τα επόμενα δύο χρόνια. Στη χώρα μας ο τιμοκατάλογος ξεκινάει από 58.087 ευρώ και εκτείνεται έως 71.411 ευρώ.

Οι «ειδήσεις» είναι η πρώτη plug-in πλήρως υβριδική τεχνολογία της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά των SUV και ένας καινούργιος 6κύλινδρος εν σειρά e-Skyactiv D 3,3 λίτρων κινητήρας ντίζελ με κίνηση στον πίσω άξονα. Ειδικότερα, όσον αφορά το Mazda CX-60 PHEV καταγράφουμε ότι συνδυάζει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2.5 άμεσου ψεκασμού, με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 129 kW και 355V, και μία μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας 17,8 kWh.

Αυτός ο συνδυασμός κινητήρα εσωτερικής καύσεως και ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνδυαστική ισχύ 327 ίππων/241 kW και άφθονη ροπή 500 Nm, καθιστώντας το συγκεκριμένο μοντέλο, το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ η Mazda. Το CX-60 PHEV προσφέρει, σύμφωνα με την εταιρία εντυπωσιακές επιδόσεις, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα 200 χλμ./ώρα (με περιοριστή).

Όταν κινείται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, το νέο Mazda PHEV επιτυγχάνει εξαιρετικά συνδυασμένη κατανάλωση βάσει WLTP, είναι μόλις 1,5 λτ/100 χλμ. και οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 WLTP μόνο 33 γμ/χλμ. Το Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV προσφέρει 63 χλμ ηλεκτροκίνητης οδήγησης με ταχύτητα μέχρι 100 χλμ./ώρα.

Εξελιγμένοι με γνώμονα τη φιλοσοφία του «σωστού μεγέθους» που απαιτεί βελτιστοποιημένο κυβισμό για βελτιωμένη αποδοτικότητα καυσίμου και ισχύος, είναι επίσης και οι νέας γενιάς, εξακύλινδροι σε σειρά straight-six, diesel κινητήρες e-Skyactiv D 3,3 λίτρων με δύο διαφορετικές τιμές ισχύος, 200 και 254 ίππων. Διαθέτοντας το M HybridBoost –το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V της Mazda– συνδυάζουν υψηλή απόδοση με εξαιρετική οικονομία και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Αρκετές νέες τεχνολογίες κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση στο Mazda CX-60:

-See-ThroughView: Ένα επόμενης γενιάς 360 μοιρών monitor με εκτεταμένο οπτικό πεδίο σε χαμηλές ταχύτητες.

-Hill Descent Control (HDC): Βοηθάει στην ασφαλή κατάβαση σε απότομες πλαγιές σε ολισθηρό ή ανώμαλο δρόμο.

-Cruise Control (i-ACC): Ενσωματώνει όρια ταχύτητας από το Traffic Sign Recognition.

-Vehicle Exit Warning (BSM): Προειδοποιεί για χρήστες του δρόμου που πλησιάζουν προς τα πίσω.

Διαβάστε ακόμη: