Tη δέσμευση ότι η Lidl Ελλάς αφενός θα παραμείνει στο πλάι του Έλληνα καταναλωτή προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές και αφετέρου θα στηρίζει τους Έλληνες παραγωγούς μέσα από μία συνεπή συνεργασία μέσω της οποίας τα προϊόντα τους διοχετεύονται και στο εξωτερικό, παρείχε ο Πρόεδρος της ελληνικής θυγατρικής κ. Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ κατά τη διάρκεια της χθεσινής πανηγυρικής εκδήλωσης για τα 25 χρόνια παρουσίας της γερμανικής αλυσίδας στη χώρα μας.
Παρουσία εκπροσώπων της πολιτικής ζωής της χώρας αλλά και των προμηθευτών της αλυσίδας ο κ. Μπραντενμπούργκερ παρουσίασε την μέχρι τώρα πορεία της αλυσίδας που έχει καταφέρει απ’ τα πρώτα 10 καταστήματα στις 9 Ιουνίου 1999 στη Β. Ελλάδα και την αποθήκη στην Γέφυρα της Θεσσαλονίκης να καταστεί σήμερα ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης του οργανωμένου λιανεμπορίου στη χώρα μας με κύκλο εργασιών που υπολογίζεται σε πάνω από 2 δισ ευρώ! Μία πορεία κατά την οποία, όπως τόνισε ο κ. Μπραντενμπούργκερ επενδύθηκαν απ’ την Lidl συνολικά 1,4 δισ ευρώ.
Μαζί με την Lidl όμως “μεγάλωσε” και μία γενιά παραγωγών που πήρε την κατάλληλη ώθηση για να εξελιχθούν μεγάλοι παίκτες της εγχώριας αγοράς ή βρήκε πολύτιμο “κανάλι” εξαγωγών μέσω της Lidl, ιδίως στα περασμένα δύσκολα χρόνια της ελληνικής οικονομίας.
«Η Lidl Hellas μεγαλώνει μαζί με την Ελλάδα και τους προμηθευτές της», σημείωσε ο κ. Μπραντενμπούργκερ επισημαίνοντας ότι η η αλυσίδα αποτελεί έναν φερέγγυο συνεργάτη προχωρώντας σε αποπληρωμή εντός 41 ημέρες έναντι 117 ημερών που είναι ο μέσος όρος της αγοράς.
Επίσης αναφερόμενος στη συνεργασία με τους εγχώριους προμηθευτές σημείωσε ότι η αλυσίδα το 2023 προχώρησε στην παραγωγή 1.624 προϊόντων από 409 παραγωγούς τονίζοντας ότι ο τζίρος από τις εξαγωγές που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του μητρικού ομίλου Schwarz σε 31 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, ανήλθαν πέρυσι σε μισό δισ ευρώ.
«Ξεκάθαρος στόχος για εμάς είναι να καλύψουμε τις καθημερινές ανάγκες της κατανάλωσης εύκολα, απλά και γρήγορα», τόνισε ο ίδιος δεσμευόμενος ότι η στρατηγική που κατέστησε τη Lidl ως μία απ’ τις κορυφαίες αλυσίδες που έχει στις προτιμήσεις του ο Έλληνας καταναλωτής θα παραμείνει ως έχει.
Μιλώντας αργότερα σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της εκδήλωσης ο κ. Μπραντενμπούργκερ είπε πως στις τιμολογήσεις που κάνει πλέον η Lidl εμφανίζεται μία σαφής ένδειξη αποπληθωρισμού, σημειώνοντας πως σε σχέση με τον Ιούνιο του 2023 οι τιμές στα προϊόντα της αλυσίδας είναι μειωμένες μεσοσταθμικά περίπου 2,5%, το διπλάσιο δηλαδή απ’ ότι είχε δείξει η πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ για το σύνολο των σούπερ μάρκετς και το μήνα Μάιο.
Ερωτηθείς δε για τα μέτρα περιορισμού της ακρίβειας από την κυβέρνηση, απάντησε πως κατά την εκτίμηση του «λιγότερη παρέμβαση θα ευνοήσει στην απρόσκοπτη λειτουργία της αγοράς».
Σε ό,τι αφορά τα προσεχή σχέδια της αλυσίδας ο Πρόεδρος της Lidl Ελλάς γνωστοποίησε ότι μέχρι το τέλος καλοκαιριού θα λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα στην Αθήνα ενώ γενικά πρόθεση του είναι η περαιτέρω επέκταση του δικτύου των καταστημάτων που σήμερα φθάνουν τα 230.
Παράλληλα σημείωσε ότι ξεκίνησε τον Ιούνιο πιλοτικά το πρώτο self checkout ταμείο στην Σίνδο Θεσσαλονίκης και σε δύο μήνες το εγχείρημα θα έρθει στην Αθήνα. Στόχος είναι μέχρι τα τέλη του 2026 τα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης να επεκταθούν σε όλα τα σημεία του δικτύου.
Παράλληλα η Lidl ενισχύει την paperless πολιτική της στο πλαίσιο της οποίας στο τέλος Ιουλίου θα δίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονική απόδειξη και όχι έγχαρτη στους κατόχους της κάρτας Lidl Plus.
Σημειώνεται ότι η αλυσίδα απασχολεί σήμερα πάνω από 6.700 εργαζόμενους.
Διαβάστε ακόμη
- Μια ανάσα πριν από το deal «Bright» – «DBC diadikasia», που αλλάζει τις ισορροπίες
- Σε ποιους …κουμπάρους κάνει ψυχολογικό μασάζ ο γνωστός μας Τζέφρι Πάιατ και γιατί
- Διαπραγματεύσεις μεταξύ ΟΑΚA και Nova για την ονοματοδοσία του γηπέδου του Παναθηναϊκού
- Ζέτα Θεοδωροπούλου: Ο σύζυγός μου διατηρεί παράλληλη σχέση μήνες και εμένα με βγάζει τρελή