Σήμερα (04/01), ο κ. Πιερρακάκης αναφέρθηκε εκ νέου στο σημαντικό έργο που γίνεται με το “gov.gr”, το οποίο ήλθε να «λύσει» τα χέρια των πολιτών και να τους γλυτώσει από τις ουρές και την ταλαιπωρία

«Το 2023, άρχισε με ένα σημαντικό ορόσημο για το “MinDigitalGr” (Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης), καθώς ξεπεράσαμε τις 1.500 υπηρεσίες στο “gov.gr”. Δημιουργούμε ένα σύγχρονο και φιλικό δημόσιο, που βελτιώνει την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων», τόνισε σε δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι υπηρεσίες στην ενιαία ψηφιακή πύλη (“gov.gr”) έφθασαν τις 1.506 και οι κατηγορίες υπολογίζονται σε ένδεκα, μεταξύ των οποίων γεωργία και κτηνοτροφία, Δικαιοσύνη, υγεία και πρόνοια, εργασία και ασφάλιση. Τον Δεκέμβριο, είχε δοθεί στη δημοσιότητα η λίστα με τις βασικότερες αναζητήσεις των πολιτών, όταν εισέρχονται στον ιστότοπο του “gov.gr”.

Ο αριθμός των ψηφιακών υπηρεσιών τον Μάρτιο του 2020 ήταν 501, φθάνοντας τον Νοέμβριο του 2022 τις 1.490, ενώ, παρουσιάζει ενδιαφέρον ο αριθμός των πολιτών (συνολικά 8.134.174) που έχουν χρησιμοποιήσει την ψηφιακή πύλη και έχουν εξυπηρετηθεί τουλάχιστον μία φορά, εκδίδοντας ένα τουλάχιστον έγγραφο ή υποβάλλοντας μία ηλεκτρονική δήλωση.

Όσο για τα έγγραφα ή δηλώσεις που έχουν εκδοθεί ή υποβληθεί ηλεκτρονικά από την αρχή λειτουργίας του “gov.gr” μέχρι σήμερα, ανέρχονται στα 227.585.781.

«Η ψηφιακή πολιτική είναι κοινωνική, που πρέπει να έχει στο επίκεντρο, τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών. Με αυτό στον “πυρήνα” της φιλοσοφίας μας, προχωρήσαμε στην ανάπτυξη υπηρεσιών και εφαρμογών με πολιτοκεντρικό σχεδιασμό», είχε επισημάνει ο κ. Πιερρακάκης για το “gov.gr”, σε παλαιότερη ανάρτηση.

Διαβάστε ακόμη: