Όπως σημείωσε ο CEO της εταιρείας Ρολφ Χάμπεν Γιάνσεν, «αποχαιρετήσαμε το 2022 με εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα. Αυτό μας επέτρεψε να δυναμώσουμε για άλλη μια φορά την οικονομική μας ανθεκτικότητα και τη δομή του ενεργητικού μας.

Επιπλέον, βελτιώσαμε την ποιότητα των υπηρεσιών για τους πελάτες μας και επενδύσαμε σε τερματικά και υποδομές καθώς και στην αποτελεσματικότητα του στόλου μας. Ωστόσο, το κόστος – όπως για τα καύσιμα, τα ναυλωμένα πλοία και τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων – έχει αυξηθεί σημαντικά».

Εξαιτίας της πολύ σημαντικής κερδοφορίας του 2022 Τα μετοχικά κεφάλαια έχουν αυξηθεί στα 28 δισεκατομμύρια ευρώ και ο δείκτης μετοχικών κεφαλαίων έχει αυξηθεί σε πάνω από 70%. Για αυτό το λόγο η εταιρεία αποφάσισε να διανέμει μέρισμα 63 ευρώ ανά μετοχή το οποίο συνολικά ανέρχεται στο ποσό των 11,1 δισ. ευρώ.

Κάνοντας τις προβλέψεις της για το μέλλον η Hapag-Lloyd αναμένει τα έσοδα της να μειωθούν μέσα στο 2023.

Τα EBITDA αναμένει να είναι κοντά στα 4-6 δισ. ευρώ και τα EBIT μεταξύ 2-4 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, αυτή η πρόβλεψη ενέχει σημαντική αβεβαιότητα δεδομένου του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία και άλλων γεωπολιτικών συγκρούσεων, καθώς και των επιπτώσεων του υψηλού πληθωρισμού.

«Ξεκινήσαμε καλά το τρέχον οικονομικό έτος, αλλά η οικονομία έχει «κρυώσει» και η σημαντική μείωση των κερδών παραμένει αναπόφευκτη.

Έτσι, θα συνεχίσουμε να ενεργούμε με ευελιξία στην αγορά και να παρακολουθούμε στενά τα λειτουργικά μας κόστη. Επιπλέον, θα εργαστούμε πολύ εντατικά για τη διαμόρφωση της στρατηγικής πορείας που θα ακολουθήσουμε μέχρι το 2030.

Η ποιότητα και η βιωσιμότητα θα συνεχίσουν να έχουν την υψηλότερη προτεραιότητα για εμάς, όπως και η ασφάλεια και η ευημερία των εργαζομένων μας», συμπλήρωσε ο CEO της εταιρείας.

Υπενθυμίζεται ότι η Hapag-Lloyd ανακοίνωσε χθες (2/3) συμφωνία με την Shell για την παροχή LNG σε 12 πλοία της.