To νέο Jeep Avenger λανσαρίστηκε αρχικά ως αμιγώς ηλεκτρικό. Η συνέχεια όμως γράφεται με θερμικούς κινητήρες.

Ένας μοντέρνος χρωματισμός, ο οποίος ακολουθεί τη νέα προσέγγιση του Ολιβιέ Φρανσουά, πρόεδρος της Fiat, o οποίος χαρακτηριστικά είχε τονίσει ότι η ιταλική εταιρία θα δώσει έμφαση στα νέα και ζωηρά χρώματα.

Και η Jeep στον ίδιο όμιλο με τη Fiat ανήκει, και δε βλέπουμε το λόγο στο να μην ακολουθήσει και αυτή η εταιρία τον ίδιο δρόμο.

Μπορεί κάλλιστα να λασπωθεί, καθώς η περιπέτεια είναι στο DNA της μάρκας, αλλά και λαμπερό και γυαλιστερό στα βραδινά gala.

H έκδοση με τον θερμικό κινητήρα δεν φέρει καμία σχεδιαστική διαφορά από το ηλεκτρικό.

Οι διαφορές εντοπίζονται στο «υλικό» κάτω από το καπό, και στο εσωτερικό στην κεντρική κονσόλα όπου «ζει» ο επιλογέας του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Το μοτέρ λοιπόν είναι του ομίλου Stellantis, o γνωστός 3κύλινδρος 1.2 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος με ισχύ 100 ίππων και ροπή 205 Nm από τις 1.750 σ.α.λ.

Ίσως σκεφτείτε ότι οι η ισχύς είναι μικρή για το αυτοκίνητο, αλλά τη σκέψη σας θα την αλλάξει το βάρος του, καθώς βρίσκεται στα 1.255 κιλά, σε ένα αμάξωμα με «μαζεμένες» διαστάσεις, που οι αριθμοί «λένε» τα εξής σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.084/1.776/1.528 με μεταξόνιο 2.562 χλστ.

Από την άλλη είναι και το σωστό γρανάζωμα του 6τάχυτου κιβωτίου, που διατηρεί «ζωηρή» τη λειτουργία του.

Το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει αίσθηση, ο οδηγός αντιλαμβάνεται τι «κάνουν» οι τροχοί. Στο πρασινωπό Avenger oι τροχοί ήταν 18 ιντσών με ελαστικά 215/55, που αντιδρούσαν σωστά φιλτράροντας τις παγίδες των δρόμων.

Επίσης ψηλό βαθμό λαμβάνουν οι αναρτήσεις. Σταθερό στο δρόμο, χωρίς πλεύσεις του αμαξώματος, με καλή ποιότητα κύλισης, που το καθιστά το πιο ευρωπαϊκό Jeep, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για αμερικάνικο brand.

Έχει μπροστά του ένα οριζόντιο ταμπλό με πίνακα οργάνων 10,25 ίντσες (7,25 στη βασική έκδοση) με διαφορική απεικόνιση αναλόγως του οδηγικού μενού , όπως για παράδειγμα κόκκινο στην σπορ επιλογή, πράσινη στην eco, με οθόνη αφής επίσης 10,25 ίντσες, και σε εργονομική θέση ο επιλογέας.

Υπάρχει όμως και μια σειρά διακοπτών, κάτω από την οθόνη ψυχαγωγίας, για τον κλιματισμό και την ένταση του Hi-Fi που για την περίπτωση ήταν ήχος βελούδινος με υπογραφή JBL.

Tα καθίσματα με ειδικές επενδύσεις-φαρδιά- με μεγάλα προσκέφαλα και ρυθμίσεις που καλύπτουν και ψηλά αναστήματα.

Για τους πίσω οι χώροι εξαρτώνται από τη σωματική διάπλαση οδηγού-συνοδηγού. Και παραμένοντας στο εσωτερικό να αναφέρουμε ότι ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 380 λίτρα ενώ υπάρχει χώρος για ρεζέρβα, που σας συστήνουμε να την επιλέξετε, γιατί οι δρόμοι στη χώρα μας, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, η κατάστασή τους είναι δραματική, από τις κακοτεχνίες, τα φρεάτια και τις λακκούβες.

Να αναφέρουμε επίσης τα προστατευτικά γύρω -γύρω του αμαξώματος και κυρίως στα πλαϊνά, οι προβολείς που είναι τοποθετημένοι πιο μέσα ώστε να προστατεύονται στα παρκαρίσματα, όπως και οι προφυλακτήρες.

Σειρά οι επιδόσεις, η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 7,2 λίτρα/100 χλμ. όπως «έγραψε» το κομπιούτερ, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 184 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10,6 δευτ. με 125 γρ./χλμ. σε εκπομπές.

Tιμές από 23.990 ευρώ

Διαβάστε ακόμη: