Αρχικά το νέο Avenger θα διατίθεται αποκλειστικά με την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοσή του, ωστόσο όπως ανακοινώθηκε η γκάμα του θα επεκταθεί.
Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο του 2024 θα προστεθεί μια ήπια υβριδική έκδοση 48V, ενώ προς το τέλος του επόμενου έτους θα αποκτήσει την ισχυρότερη και τετρακίνητη plug-in υβριδική έκδοση 4xe. Προς το παρόν δε δόθηκαν στη δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά για τις δυο επερχόμενες εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του Avenger, ενώ διευκρινίστηκε ότι στην Ελλάδα δε θα διατίθεται με τον «σκέτο» θερμικό κινητήρα των 1.2 λίτρων.
Πάμε λοιπόν να βάλουμε στο «μικροσκόπιο» το ηλεκτρικό Avenger, το οποίο είναι ήδη εδώ. Το δεύτερης γενιάς ηλεκτρικό του σύστημα που λειτουργεί στα 400 Volt και προέρχεται από την Emotors, μια κοινοπραξία του Ομίλου Stellantis και της NidecLeroy-SomerHolding. Ο ηλεκτροκινητήρας M3 του Avenger παράγει 156 ίππους και 260 Nm. Ο πίνακας των επιδόσεων αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 9 δευτ. και τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία τώρα, χωρητικότητας 54 kWh, υπόσχεται συνδυαστική αυτονομία 400 χλμ., η οποία σύμφωνα πάντα με την Jeep, αυξάνεται στα 550 χλμ. σε αστικό περιβάλλον. Η επίσημη κατανάλωση ενέργειας αναφέρει 15,5 kWh/100 χλμ. (μέτρηση WLTP). Από ταχυφορτιστή 100kW η μπαταρία μπορεί να φτάσει από 20-80% σε μόλις 24 λεπτά, ενώ από παροχή 11kW η διαδικασία φόρτισης 0-100% διαρκεί 5 ώρες και 30 λεπτά.
Με την πρώτη ματιά αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις απέναντι σου ένα μοντέλο της Jeep, καθώς το νέο Avenger διατηρεί τις χαρακτηριστικές επτά κάθετες «γρίλιες» της μάρκας στην κλειστού τύπου μάσκα του. Περιμετρικά το αμάξωμα προστατεύεται από μαύρη πλαστική επένδυση, ενώ διαθέτει ποδιές εμπρός-πίσω. Το μήκος του Avenger διαμορφώνεται στα 4.084 χλστ., ενώ το πλάτος και το ύψος του ορίζονται στα 1.776 χλστ. και 1.528 χλστ. αντίστοιχα.
Έχει ανεγερθεί σε μια ειδικά τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας e-CMP2, με το 60% των στοιχείων της να είναι αποκλειστικά για το μοντέλο της Jeep. Παρά το τετραγωνισμένο σχήμα και το ύψος του αμαξώματος, επιτυγχάνει καλή αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0,33.
Μπορεί το νέο Avenger να ακολουθεί το σύγχρονο ρεύμα της ηλεκτροκίνησης, ωστόσο παραμένει πιστό στην παράδοση της Jeep και «δηλώνει» έτοιμο για περιπέτεια. Είναι το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της αμερικάνικης εταιρείας, αλλά εξοπλίζεται με το στάνταρ σύστημα ενίσχυσης πρόσφυσης Selec-Terrain και με HillDescentControl.
Αναλυτικότερα, το σύστημα Selec-Terrain περιλαμβάνει τα εξής προγράμματα οδήγησης: Το Normal για καθημερινή οδήγηση, το Eco για συγκράτηση της αυτονομίας, το Sport για περισσότερη δύναμη, το Snow για καλύτερη πρόσφυση σε χιόνι, το Mud για λάσπη και το Sand για άμμο. Σημαντικό ρόλο παίζει και η απόσταση των 200 χλστ. από το έδαφος, καθώς και οι γωνίες προσέγγισης (20 μοίρες), ράμπας (20 μοίρες) και διαφυγής (32 μοίρες).
Στο εσωτερικό του συναντάμε τη στάνταρ μεγάλη οθόνη αφής 10,25 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων Uconnect με ασύρματη συνδεσιμότητα για smartphones μέσω AppleCarPlay και Android Auto, ενώ διατίθεται ενσωματωμένη πλοήγηση από την TomTom με βελτιωμένη φυσική αναγνώριση φωνής και over-the-air ενημερώσεις.
Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με οθόνη 7 ή 10,25 ιντσών (ανάλογα την εξοπλιστική έκδοση). Στη βάση της υπερυψωμένης κεντρικής κονσόλας υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος 34 λίτρων, προσδίδοντας αρκετούς πόντους στην πρακτικότητα. Το πορτμπαγκάζ έχει ικανοποιητική χωρητικότητα 380 λίτρων και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
Στην ελληνική αγορά το νέο Avenger προσφέρεται με τις τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις Longitude, Altitude και Summit. Η αρχική τιμή του διαμορφώνεται στα 38.700 ευρώ και αφορά την έκδοση Longitude, όμως μπορεί να μειωθεί στα 29.700 με όφελος της κρατικής επιδότησης (8.000 ευρώ) και την επιδότηση απόσυρσης παλαιού αυτοκινήτου (1.000 ευρώ).