Ενόψει μίας ύφεσης και όσο οι τιμές των προϊόντων και της ενέργειας ανεβαίνουν στην Ευρώπη, οι influencers και οι εταιρείες που τους πληρώνουν αναμένεται να επανεξετάσουν τους ρόλους τους.
Παρότι ο πληθωρισμός προκαλεί πλήγματα και στους ίδιους τους influencers, ορισμένοι ειδικοί του χώρου εκτιμούν πως τα έσοδα των influencer είναι σταθερότερα σε σχέση με άλλου είδους δουλειές στο ψηφιακό marketing. Εξ ου και αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές στο είδος ζωής που προωθούν, καθώς πλέον προκαλεί έντονες αντιδράσεις.
Ενδεικτικά, η Βρετανίδα influencer Lydia Millen δήλωσε τον περασμένο μήνα μέσω social media ότι χάλασε η θέρμανση στο σπίτι της. Για τον λόγο αυτό και έκλεισε δωμάτιο στο ξενοδοχείο The Savoy του Λονδίνου, όπου οι τιμές ξεκινούν περίπου από τις 700 λίρες ανά διανυκτέρευση. Το γεγονός αυτό, μαζί με τα ρούχα που φορούσε (ootd) πηγαίνοντας στο ξενοδοχείο αξίας περίπου 39.000 λιρών, προκάλεσε κύμα αντιδράσεων στους ακολούθους της, οι οποίοι έλεγαν ότι αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους.
Στον αντίποδα, η influencer Sophie Wood με έδρα στη Νέα Υόρκη δήλωσε στο περιοδικό Wired ότι συνεργάζεται ενεργά με πιο βιώσιμες και ηθικές εταιρείες και ότι προσπαθεί να αποφύγει τα περιττά προϊόντα.
Βέβαια, ορισμένοι από τους influencers απευθύνονται σε άτομα τα οποία δεν θα δεχθούν πιέσεις από την άνοδο των τιμών. Εξ ου και οι εταιρείες θα συνεχίσουν να συνεργάζονται μαζί τους. Ωστόσο, αναμένεται πως οι εταιρείες αυτές θα μειώσουν τον αριθμό των influencers με τους οποίους συνεργάζονται και θα συνεχίσουν να αξιοποιούν μόνο όσους έχουν αποκτήσει τη βέβαιη εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Σε κάθε περίπτωση, οι influencers αναμένεται να είναι πιο προσεκτικοί και διακριτικοί όταν απευθύνονται στο κοινό τους. Επομένως, μπορεί να δείτε κάποιον influencer να κάνει ειδική αναφορά σε όσους δυσκολεύονται να αποπληρώσουν τους λογαριασμούς τους και στη συνέχεια να διαφημίζουν προϊόντα πολυτελείας από ακριβά ξενοδοχεία.
Διαβάστε ακόμη: