Όπως μαθαίνουμε προχωρά η Επιτροπή του Διαγωνισμού στη συνέχιση της αξιολόγησης των προσφορών για το Τμήμα 4 του διαγωνισμού για τα ηλεκτρικά λεωφορεία 12m ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ, που προκηρύχθηκε τον Οκτώβριο του 2021.

Στο εν λόγω Τμήμα είναι μόνη η προσφορά της κινεζικής εταιρείας BYD.

Για την BYD έχουν γίνει αναφορές στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετώπισαν τα λεωφορεία της στην Ολλανδία.

Σύμφωνα με πληροφορίες η προσφορά της εν λόγω εταιρείας στο Τμήμα 4 έχει ακριβώς τα ίδια προβλήματα (ελλείψεις εγγράφων, ύπαρξη οικονομικών στοιχείων στην τεχνική προσφορά, μη συμμόρφωση με τους όρους της διακήρυξης) με την προσφορά που είχε υποβάλλει η εταιρεία για το Τμήμα 5 και η οποία είχε απορριφθεί τότε ομόφωνα από την Επιτροπή του Διαγωνισμού.

Φαντάζει δύσκολο η Επιτροπή να αναιρέσει τις απόψεις που είχε διατυπώσει και στο Τμήμα 5 του διαγωνισμού και να παραβλέψει τα προβλήματα της προσφοράς της BYD.

Σε κάθε περίπτωση η προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων με μικρή αυτονομία δεν αντικατοπτρίζει τις ανάγκες των συγκοινωνιακών φορέων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Κατά συνέπεια, πιθανότατα τα 100 ηλεκτρικά λεωφορεία θα μεταφερθούν στον επικείμενο νέο διαγωνισμό του Υπουργείου Μεταφορών που αναμένεται να προκηρυχθεί το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Διαβάστε ακόμη: