ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η άλλη όψη του νομίσματος για Black Friday και λοιπές περιόδους online προσφορών

Η πλειονότητα των διαδικτυακών μικρομεσαίων επιχειρήσεων βασίζονται σε εποχιακές προωθητικές δράσεις που ενισχύουν την οικονομική τους δραστηριότητα.

Η πλειονότητα των διαδικτυακών μικρομεσαίων επιχειρήσεων βασίζονται σε εποχιακές προωθητικές δράσεις που ενισχύουν την οικονομική τους δραστηριότητα.

Ωστόσο περίπου μισές (52%) από αυτές δηλώνουν ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα στη διαδικασία ολοκλήρωσης μιας αγοράς από πελάτη κατά τη διάρκεια ζωτικής σημασίας αγοραστικών περιόδων. Το ποσοστό αυτών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εμφανίζεται σύμφωνα με σχετική μελέτη της εξειδικευμένης πλατφόρμας πληρωμών Paysafe εμφανίζεται αυξημένο σε σχέση με το 2021 (43%).

Στη νέα έρευνα, με περισσότερους από 1.100 εμπόρους σε 12 χώρες που διεξήχθη για λογαριασμό της Paysafe, σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) ισχυρίζονται ότι το «ταμείο» εξακολουθεί να αποτελεί σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) των επιχειρήσεων που αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα που σχετίζεται με την έκρηξη συναλλαγών στα διαδικτυακά τους ταμεία έχασαν τελικά πάνω από $100.000 – με κοινά προβλήματα όπως η επιβράδυνση του συστήματος ολοκλήρωσης αγοράς (46%) και η αδυναμία εξουσιοδότησης πληρωμών (31%).

Αυτό το πρόβλημα αποκτά μεγαλύτερη σημασία εάν κανείς λάβει υπόψη την προσπάθεια που καταβάλλουν οι έμποροι για να οδηγήσουν τους πελάτες τους στο στάδιο της ολοκλήρωσης αγοράς.

Σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) αναφέρουν την εγκατάλειψη καλαθιού ως συνεχές ζήτημα το 2022 (από 69% το 2021) και το 61% λέει ότι η εγκατάλειψη έχει αυξηθεί τους τελευταίους 12 μήνες (από 49% το 2021).

Ως αναμενόμενοι λόγοι αναφέρθηκαν τεχνικά ζητήματα, όπως σφάλματα οθόνης ολοκλήρωσης αγοράς (14%) και αδυναμία πληρωμής των πελατών με τη μέθοδο που προτιμούν (17%).

Οι έμποροι είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να εξερευνήσουν νέες τεχνολογίες πληρωμών σε μια προσπάθεια να κάνουν την εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς τους πιο βελτιωμένη, ασφαλή και αξιόπιστη και ως έναν τρόπο να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Περίπου τα τρία τέταρτα (73%) των εμπόρων που συμμετείχαν στην έρευνα πιστεύουν ότι η υιοθέτηση μερικών από τους νεότερους τρόπους πληρωμής θα συμβάλει στην προσθήκη αξίας στην επιχείρησή τους. Παρά το ενδιαφέρον για νεότερους τρόπους πληρωμής, οι χρεωστικές κάρτες (75%) και οι πιστωτικές κάρτες (72%) συνεχίζουν να προηγούνται στον πίνακα των προσφερόμενων μεθόδων επεξεργασίας πληρωμών.

Διαβάστε ακόμη: