Τα έσοδα της σουηδικής εταιρείας ρουχισμού H&M σταμάτησαν να αυξάνονται απροσδόκητα, καθώς αυξήσε τις τιμές της, παρά τον πιεστικό ανταγωνισμό από την νεοεμφανιζόμενη  Shein και την ιδιοκτήτρια της Zara, Inditex SA.

Η αύξηση των πωλήσεων παρέμεινε αμετάβλητη διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η σουηδική εταιρεία επέτρεπε αύξηση τιμών το τελευταίο διάστημα, σύμφωνα με τον αναλυτή της RBC Richard Chamberlain. Είπε ότι οι τιμές της H&M στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι μόνο 10% κάτω από το μέσο όρο τελευταία, ενώ συνήθως ο λιανοπωλητής προσφέρει έκπτωση 20%.

Αυτό συμβαίνει ακόμη και εν μέσω του λυσσαλέου ανταγωνισμού από την Shein, οι ιστοσελίδες της οποίας προσφέρουν διχτυωτά κορμάκια 1,20 δολάρια και tubetops 2 δολάρια. Η H&M δήλωσε ότι έδωσε προτεραιότητα στην κερδοφορία και στη μείωση των αποθεμάτων κατά τη διάρκεια του τριμήνου έναντι της αύξησης των πωλήσεων και εργάζεται για να επιτύχει τον στόχο του 10% λειτουργικού περιθωρίου κέρδους το επόμενο έτος.

Η H&M επεσήμανε την έξοδό της από τη ρωσική αγορά και τις χαμένες πωλήσεις στην Ουκρανία λόγω του πολέμου. Εξαιρουμένων της Ρωσίας, της Λευκορωσίας και της Ουκρανίας, η αύξηση των πωλήσεων ήταν 8% αντί για 6%.  Η H&M ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 60,9 δισ. σουηδικών κορώνων (5,45 δισ. δολαρίων), αυξημένες κατά 6%. Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρές πωλήσεις 63,5 δισ. σουηδικών κορώνων.

Διαβάστε ακόμη: