«Στα τέλη του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα πλήρως λειτουργικό μετρό», επεσήμανε ο κ. Καραγιάννης σε συνέντευξη με θέμα: «Το στοίχημα των υποδομών στη Βόρεια Ελλάδα», στην ιστοσελίδα voria.gr.

Ο κ. Υφυπουργός σημείωσε ότι μέσα στις επόμενες μέρες, αρχίζει ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας του μετρό, ο οποίος θα είναι μία σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα (ΣΔΙΤ).

Ο Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε υπάρχουν δύο αντιλήψεις για το μετρό, αυτή της προηγούμενης κυβέρνησης «που εγκαινίαζε μουσαμάδες και έλεγε ότι το μετρό θα είναι έτοιμο το 2020» και της σημερινής «που λέει την πραγματικότητα».

Προσέθεσε ότι «εάν το μετρό ήταν κοντά στην ολοκλήρωση του κατά τη λήξη της θητείας της προηγούμενης κυβέρνησης, όπως διατείνεται ο ΣΥΡΙΖΑ, η σημερινή κυβέρνηση δε θα είχε κανένα πρόβλημα να το εγκαινιάσει. Τα πράγματα, ωστόσο, ήταν τελείως διαφορετικά».

«Η εντολή που πήραμε το 2019 από τον Πρωθυπουργό, ήταν να ρίξουμε πολύ μεγάλο βάρος στα έργα υποδομών. Αυτό κάνουμε, τόσο για τα μεγάλα, όσο και τα μικρά έργα» διευκρίνισε, υπενθυμίζοντας ότι μόλις προ ημερών παραδόθηκε το «ορφανό» χιλιόμετρο Ν. Μουδανιών – Ποτίδαιας, ενώ στις αρχές φθινοπώρου θα παραδοθεί και το τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα.

«Ό,τι λέμε, το κάνουμε πράξη. Αν υπάρχει πολιτική βούληση και σωστός σχεδιασμός, όσο περίπλοκο και εάν είναι ένα έργο, μπορεί να υλοποιηθεί», αποσαφήνισε ο Γιώργος Καραγιάννης.

Μιλώντας για τα υπόλοιπα έργα υποδομών και συγκοινωνιών, ενημέρωσε ότι οι οδικοί άξονες Δράμα – Αμφίπολη και Θεσσαλονίκη – Έδεσσα πέρασαν την προηγούμενη εβδομάδα από τη διυπουργική επιτροπή, θα κατασκευαστούν με ΣΔΙΤ και μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται η δημοπράτηση τους και η έναρξη των εργασιών σε περίπου δεκαοκτώ μήνες.

Εκτίμησε, εν συνεχεία, ότι στις αρχές φθινοπώρου θα υπογραφεί η σύμβαση για το “fly over” της Θεσσαλονίκης με ορίζοντα ολοκλήρωσης σε τέσσερα χρόνια με ΣΔΙΤ και ενημέρωσε ότι όλα “τρέχουν” σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα για την έκτη προβλήτα του λιμανιού, τη γέφυρα του Αλιάκμονα και τα σιδηροδρομικά τμήματα Θεσσαλονίκη – Τοξότες και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο.

Σημείωσε πως για τις σχολικές μονάδες, «για δεκαέξι από τις δεκαεπτά, οι περισσότερες εκ των οποίων βρίσκονται στη δυτική Θεσσαλονίκη, αναμένονται δεσμευτικές προσφορές για τον ανάδοχο και η συμβασιοποίησή τους, τέσσερεις μήνες αργότερα».

«Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Υποδομών έχει έναν συνολικό σχεδιασμό, το κάθε έργο εντάσσεται εκεί όπου μπορεί να ενταχθεί και όχι όπου εμείς θέλουμε», ολοκλήρωσε ο κ. Υφυπουργός.