Δεν κατάφερε να πετύχει το ρεκόρ πωλήσεων που είχε προβλέψει, ο διευθύνων σύμβουλός, της εταιρίας Swatch Group AG, καθώς η αύξηση της ζήτησης για μάρκες όπως η Omega και η Longines από τους Κινέζους πελάτες, δεν ήταν αυτή που αναμενόταν, ενώ τα αποτελέσματα επιβάρυνε και το ισχυρό ελβετικό φράγκο.
Η εταιρεία με έδρα το Biel στην Ελβετία ανέφερε έσοδα 7,9 δισεκατομμυρίων ελβετικών φράγκων για το 2023, χάνοντας την εκτίμηση των αναλυτών για 8 δισεκατομμύρια φράγκα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Nick Hayek δήλωσε πριν από ένα χρόνο ότι οι πωλήσεις του 2023 θα μπορούσαν να φτάσουν στο ιστορικό υψηλό έως και 9 δισεκατομμύρια φράγκα, καθώς οι Κινέζοι αγοραστές επέστρεψαν στα καταστήματα μετά το τέλος του lockdown. Η Κίνα αποτελεί παραδοσιακά την μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας έως και το 40% των πωλήσεων.
Η εταιρεία είπε ότι η αυξανόμενη αξία του ελβετικού φράγκου έναντι άλλων νομισμάτων μείωσε τις πωλήσεις κατά 554 εκατομμύρια φράγκα, παρόλο που αύξησε επιθετικά τις τιμές των ρολογιών. Ενώ οι ελβετικές εξαγωγές ρολογιών αναμένεται να σημειώσουν ρεκόρ φέτος, ανταγωνιστές, συμπεριλαμβανομένης μεταξύ άλλων, της Richemont που είναι η μητρική εταιρία της Cartier, ανέφεραν επιβράδυνση της ζήτησης τους τελευταίους μήνες.
Η Swatch είπε ότι τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 8,1% στα 890 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα με τους αναλυτές να αναμένουν αύξηση 979 εκατομμύρια φράγκα, όπως αναφέρει το Bloomberg.