Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο MEGA, ανάφερε ότι τα προϊόντα στο «καλάθι του νοικοκυριού» έχουν επιστρέψει στις τιμές Αυγούστου.

Μάλιστα, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι «με το καλάθι σβήσαμε τον πληθωρισμό δύο μηνών για τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτό».

Ακόμη, ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων σημείωσε ότι θα εκδοθεί εγκύκλιος που θα προσδιορίζει το μέγεθος της ταμπέλας που τοποθετείται στα ράφια με τα προϊόντα που εντάσσονται στο καλάθι του νοικοκυριού προκειμένου να εντοπίζονται πιο εύκολα από τους καταναλωτές.

Αναφερόμενος στην βιομηχανία, ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε ότι πολλές αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν επισημάνει στο υπουργείο ότι η βιομηχανία δεν συμμετείχε στην προσπάθεια. «Έχω ζητήσει να δω τα τιμολόγια πωλήσης της βιομηχανίας προς τις αλυσίδες για τα προϊόντα του καλαθιού. Θέλω να διαπιστώσω αν η βιομηχανία έχει κάνει το δικό της μερίδιο κοινωνικής προσφοράς. Είπαμε όλοι να βάλουμε πλάτη, δεν θα ήθελα να δω ότι η βιομηχανία δεν έβαλε πλάτη», ανέφερε ο υπουργός. Σημείωσε τέλος ότι το καλάθι αποτελείται κατά 60% από επώνυμα προϊόντα και 40% ιδιωτικής ετικέτας.

Παπαθανάσης για «καλάθι του νοικοκυριού»: Η πρώτη αποτύπωση είναι θετική

«Η πρώτη αποτύπωση είναι θετική. Τα προϊόντα είναι σε χαμηλότερη τιμή», είπε από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας στην ΕΡΤ. Τόνισε επίσης ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερώνονται για τα συγκεκριμένα προϊόντα από τους ιστότοπους των σούπερ μάρκετ, στην είσοδο των σούπερ μάρκετ και στην εφαρμογή e- katanalotis. Στόχος είναι οι τιμές είτε να είναι σταθερές, είτε να έχουν μια μικρότερη αύξηση από αυτή που θα αναμέναμε.

Σημειώνεται ότι συνολικά στη δράση «καλάθι του νοικοκυριού» συμμετέχουν μέχρι στιγμής 13 επιχειρήσεις: Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl, Μy Market, Μασούτης, Γαλαξίας, Κρητικός, Bazaar, Market In, ΣΥΝΚΑ, Χαλκιαδάκης, Discount Markt και e-fresh.gr.

Οι επιχειρήσεις επέλεξαν σε αρκετές περιπτώσεις να εντάξουν στο «καλάθι» περισσότερους κωδικούς από κάθε μία από τις 51 κατηγορίες, φτάνοντας ακόμη και τα 103 προϊόντα, όπως έπραξε η αλυσίδα Bazaar.

Διαβάστε ακόμη: