Με πάνω από μισό αιώνα ιστορίας το Ford Mustang δεν θα μπορούσε να σβηστεί από τον χάρτη της αυτοκίνησης εύκολα. Παρά την επέλαση της ηλεκτροκίνησης, όχι απλά παραμένει ζωντανό, αλλά εισήλθε στην έβδομη πλέον γενιά του. Η αποκάλυψη του νέου Mustang πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ.

Η Ford επέλεξε την εξελικτική οδό για το αμάξωμα του νέου Mustang, ώστε να μην αλλοιώσει τη διάσημη και διαχρονική σιλουέτα του εμβληματικού musclecar. Εξακολουθεί να προσφέρεται με coupe και convertible αμάξωμα. Σημεία αναφοράς αποτελούν τα πίσω φαρδύτερα φτερά, η επέκταση της γραμμής οροφής για να διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο όταν φοράτε κράνος, οι κομψότεροι Led εμπρός προβολείς, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα διατηρούν τις τρεις «ράβδους» τους. Στο νέο Mustang GT οι εισαγωγές αέρα είναι μεγαλύτερες, διαφοροποιείται το εμπρός splitter και προστέθηκαν αεραγωγοί στο καπό.

Η παλέτα για το αμάξωμα του Mustang περιέχει 12 αποχρώσεις, εκ των οποίων οι τρεις καινούργιες «Blue Ember», «Vapor Blue» και «Yellow Splash». Παράλληλα πατάει σε 19άρες ζάντες που έχουν δύο διαφορετικά σχέδια, ενώ από πίσω τους διακρίνονται οι κόκκινες ή μαύρες δαγκάνες φρένων της Brembo. Το πακέτο «Bronze Design» φέρνει χάλκινο χρώμα στις ζάντες και στα λογότυπα, ενώ το πακέτο Performance περιέχει διαφορικό Torsen, φρένα Brembo με δίσκους διαμέτρου 390 χλστ. μπροστά και 355 χλστ. πίσω, φαρδύτερους τροχούς και ελαστικά, προσαρμοζόμενα ανάρτηση Magne Ride, καθίσματα Recaro και ενεργή εξάτμιση.

Πιο βαθιά έβαλε η Ford το «νυστέρι» στο εσωτερικό του νέου Mustang, το οποίο είναι σαφώς πιο σύγχρονο και οδηγοκεντρικό. Πίσω από το νέο τιμόνι με την επίπεδη βάση βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,4 ιντσών, οι ενδείξεις του οποίου είναι προσαρμοζόμενες ανάλογα με τον επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων επικοινωνεί με την κεντρική οθόνη αφής των 13,2 ιντσών που είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό. Τα περισσότερα φυσικά κουμπιά και οι διακόπτες έχουν «απορροφηθεί» από την κεντρική οθόνη αφής, ενώ όσα έχουν απομείνει στην επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα είναι εύκολα προσβάσιμα.

Αναβαθμισμένη περιγράφεται η ποιότητα των υλικών, καθώς μαλακό πλαστικό χρησιμοποιείται πλέον στο τμήμα του πίνακα οργάνων και στα πάνελ των θυρών, ενώ με δέρμα έχει επενδυθεί το τιμόνι και τα καθίσματα. Έμφαση έχει δοθεί στη συνδεσιμότητα, καθώς το σύστημα πολυμέσων SYNC 4 είναι πλήρως συμβατό με το Apple Car Play και το Android Auto, όπως και με την εφαρμογή Ford Pass, ενώ υπάρχει επιφάνεια για επαγωγική φόρτιση του smartphone.

Πίσω από το τιμόνι τοποθετήθηκαν θύρες USB για εργονομία, ώστε να μην εμποδίζουν καλώδια, όταν, για παράδειγμα, χρησιμοποιούνται εξωτερικές συσκευές, όπως κάμερα παρακολούθησης του δρόμου. Για τους λάτρεις της μουσικής το ηχοσύστημα της B&O προσφέρει 12 ηχεία και subwoofer, ενώ όσοι θέλουν τα ντεσιμπέλ να ανεβαίνουν όταν πατούν το γκάζι η τεχνολογία «Electronic Sound Enhancement» ενισχύει τον ήχο του κινητήρα μέσα στην καμπίνα.

Κάτω από το μακρύ καπό του νέου Mustang η Ford εξακολουθεί να τοποθετεί τον τετρακύλινδρο Eco Boost κινητήρα των 2.3 λίτρων, αλλά και τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό V8 των 5.0 λίτρων, ενώ οι φήμες για υβριδική και τετρακίνητη έκδοση δεν επιβεβαιώθηκαν. Αμφότεροι οι κινητήρες θα έχουν περισσότερη ισχύ, αλλά η Ford προς το παρόν δεν έδωσε αριθμούς, ενώ στο πόστο του μένει το 6αρι μηχανικό κιβώτιο και το αυτόματο των 10 σχέσεων.

Διαβάστε ακόμη: