Πριν από την παρουσίαση της McLaren MC60, η ομάδα του Γουόκινγκ έκανε δύο σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο προσώπων, εφέτος. Διέκοψε το συμβόλαιο συνεργασίας με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο για χάρη του ταλαντούχου Όσκαρ Πιάστρι, ενώ, αναβάθμισε τον Αντρέα Στέλλα στο ρόλο του αγωνιστικού διευθυντή μετά την αποχώρηση του Αντρέας Σιντλ για την Alfa Romeo / Sauber.

Χθες (13/02), ήλθε η σειρά της αποκάλυψης του νέου της μονοθεσίου, στο εργοστάσιο του Γουόκινγκ. H MCL60 δείχνει να συνεχίζει σε μεγάλο βαθμό τη σχεδιαστική φιλοσοφία της περυσινής MCL36, με σημαντικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις ειδικά στους πλευρικούς αεραγωγούς, οι οποίοι «αντλούν» έμπνευση από τους αντίστοιχους περυσινούς της κυρίαρχης RBR. Βασικό μέλημα της ομάδας ήταν, επίσης και η επίλυση του περυσινού σημαντικού προβλήματος, της ελλιπούς πρόσφυσης του εμπρός μέρους της MCL36 που την έκανε ασταθή και δύσκολη στη ρύθμιση.

«Πιστεύω ότι εντοπίσαμε τις ελλείψεις του περυσινού μας αυτοκινήτου και δουλέψαμε σκληρά για να τις αντιμετωπίσουμε με το εφετινό μας. Νομίζω ότι το πετύχαμε εφέτος, όμως, γνωρίζουμε ότι υπάρχουν ακόμη ένας – δύο τομείς που δε βρισκόμαστε στο σημείο όπου θέλουμε», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της McLaren, Ζακ Μπράουν.

Κατά τα άλλα, η McLaren MCL60 εξακολουθεί να διατηρεί τα κλασσικά της χρώματα, αλλά –όπως, πλέον, κάνουν και πολλές αλλες ομάδες– έχει αφήσει πολλές επιφάνειες με άβαφα ανθρακονήματα, καθώς οι μηχανικοί προσπαθούν να ρίξουν το βάρος όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κατώτατο όριο των 798 κιλών, όπερ σημαίνει ότι ακόμη και τα γραμμάρια της βαφής, έχουν σημασία και… μετρούν.

Πάντως, η ομάδα του Γουόκινγκ υποστήριξε ότι το εκτενές πρόγραμμα εξέλιξης της MCL60 θα εκκινήσει από τον τέταρτο αγώνα της σεζόν, τον Απρίλιο του 2023, στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν. Το μοναδικό τριήμερο χειμερινών δοκιμών των εφετινών μονοθεσίων της F1 θα λάβει χώρα στο Μπαχρέιν (23 – 25 Φεβρουαρίου).

Διαβάστε ακόμη: