Η παραίτηση του Δημήτρη Ζωντανού από την Lamda Development, ενός τεχνοκράτη με περγαμηνές, σοβαρού και με πολύ καλό όνομα στην αγορά, συνιστά μία ακόμη μεγάλη επιβεβαίωση για το Radar.gr!

Ανακαλύψαμε την περασμένη εβδομάδα, ότι μία μεγάλη νευρικότητα επικρατεί στο εσωτερικό της Lamda Development, έχουν εγερθεί ζητήματα ως προς την άσκηση του μάνατζμεντ, που θα εκδηλωθούν με παρατηρήσεις υψηλόβαθμων στελεχών! Και πριν «αλέκτωρ φωνήσαι τρις» ο Διευθυντής Σχεδιασμού και Κατασκευών της Lamda, κ. Δ. Ζωντανός υπέβαλε την παραίτηση του, που ήδη προκάλεσε αίσθηση στην αγορά και πολλά ερωτηματικά!

Τι συμβαίνει με το management της Lamda;

Και τούτο διότι ο κ. Ζωντανός, από τα πιο δυνατά ονόματα της πιάτσας, είχε επιφορτιστεί το σύνολο του σχεδιασμού και της ανάπτυξης έργων στο Ελληνικό, ουσιαστικά κρατούσε στα χέρια του το τιμόνι της ανάπλασης!

Η παραίτηση – αποχώρηση Ζωντανού από την Lamda λαμβάνει χώρα σε μια πολύ κρίσιμη χρονική στιγμή κατά την οποία επίκειται ο πρώτος μεγάλος διαγωνισμός για τις υποδομές, τα λιμενικά έργα και την υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, με προϋπολογισμό που θα άγγιζε τα 500 εκατ. ευρώ!

Και αξίζει να σημειωθεί ότι το μάνατζμεντ της Lamda, δηλαδή ο κ. Οδ. Αθανασίου, δεν προτίθεται να διενεργήσει διεθνή ανοικτό μειοδοτικό διαγωνισμό, αλλά να καλέσει 4-5 συγκεκριμένες τεχνικές εταιρίες με «κλειστή πρόσκληση»!

Στην αγορά ήδη συζητείται πως ο κ. Ζωντανός ήταν αντίθετος με την κλειστή διαδικασία που το μάνατζμεντ θέλει να επιλέξει, καθώς πιστεύει πως έτσι οι εκπτώσεις θα είναι πολύ μικρές και ο διαγωνισμός στο τέλος θα λειτουργήσει υπέρ των εργολάβων και κατά των μετόχων της Lamda!

Άλλωστε τον τελευταίο καιρό η πιάτσα βοά ότι οι εργολάβοι, με αφορμή την «κλειστή πρόσκληση» Αθανασίου προς συγκεκριμένες τεχνικές εταιρίες και όχι η επιλογή ενός ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού, έχει οδηγήσει τους εργολάβους να τα βρουν μεταξύ τους και να κάνουν μια άτυπη μοιρασιά των έργων του Ελληνικού