Την απόφαση του ΣτΕ αναμένει το υπουργείο Υποδομών για να ολοκληρωθεί ο σημαντικός διαγωνισμός που αφορά στην πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης.

Σύμφωνα με πληροφορίες αύριο 14 Φεβρουαρίου αναμένεται να εκδικαστεί η προσφυγή του Δήμου Νέου Ηρακλείου κατά του διαγωνισμού.

Από την ετυμηγορία του Συμβουλίου της Επικρατείας θα προκύψει και η συνέχεια της διαδικασίας. Εφόσον απορριφθεί η προσφυγή, τότε ανοίγει ο δρόμος για να περάσει το έργο από τη Βουλή και στη συνέχεια να υπογραφή η σχετική σύμβαση.

Να θυμίσουμε πως το έργο έχει αναλάβει το σχήμα ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ μέσα από την διαγωνιστική διαδικασία που ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο.

Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 352,3 εκατ. ευρώ (284,3 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Η δημοπράτηση του έργου πραγματοποιήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Το σημαντικότερο οδικό έργο στην Αττική

Αυτή τη στιγμή η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, ως τμήμα της υφιστάμενης Αττικής Οδού, είναι το σημαντικότερο οδικό έργο στην Αττική.

Με το έργο θα υλοποιηθεί ένα οδικό bypass στο “δύσκολο” τμήμα της Αττικής Οδού και θα αποσυμφορηθεί η έξοδος Μεταμόρφωσης η οποία σηκώνει όλο το βάρος των μετακινήσεων από/προς την Λεωφόρο Κηφισού.

Πρακτικά είναι η πρώτη επέκταση με την οποία η Αττική Οδός, 19 χρόνια μετά την ολοκλήρωση της μεγαλώνει και αφορά στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης απο τον ομώνυμο ανισόπεδο κόμβο μέχρι την Εθνική Οδό στον ανισόπεδο κόμβο Καλυφτάκη στη Λυκόβρυση, δίνοντας εναλλακτική όδευση στους χρήστες του άξονα.

Αποτελεί επίσης το πρώτο πολύ μεγάλο οδικό έργο για την Αττική, σχεδόν δύο δεκαετίες μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.

Όπως έχει γίνει γνωστό, αναμένεται ένα νέο πρόγραμμα επεκτάσεων για τον αστικό αυτοκινητόδρομο με την Σήραγγα Ηλιούπολης που θα συνδέσει την Λ.Κατεχάκη με την Λ.Βουλιαγμένης, την επέκταση μέχρι το Λιμάνι της Ραφήνας και την επέκταση μέχρι το Λιμάνι του Λαυρίου.

Η διάρκεια των εργασιών της επέκτασης της Λ.Κύμης ορίστηκε σε 48 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Εφόσον το έργο υπογραφεί την Άνοιξη, τότε ο νέος άξονας θα μπορέσει να λειτουργήσει το 2028.

Διαβάστε ακόμη: