Ένα ακόμη έργο βιτρίνας τίθεται υπό δημόσια διαβούλευση.
Πρόκειται για την διαβόητη υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος, η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της οποίας μπαίνει στο κάδρο της διαβούλευσης μέχρι και τις 6 Σεπτεμβρίου προκειμένου ο διαγωνισμός να προχωρήσει και να ανοίξει μέσα στο 2022!
Πρόκειται αναμφίβολα για ένα ακόμη έργο χωρίς προφανή ουσιαστική σκοπιμότητα (πέραν του να δώσει πρόσθετο αντικείμενο στους εργολάβους και να εξυπηρετήσει κομματικά, πολιτικά και επιχειρηματικά μικροσυμφέροντα της περιοχής) και χωρίς καμμία προστιθέμενη αξία για την κοινωνία!
Ένα έργο ύψους 500 εκατ. ευρώ που θα δημοπρατηθεί ως παραχώρηση και που μετά βεβαιότητας δεν βγαίνει χρηματοοικονομικά με βάση τις μελέτες για τα κυκλοφοριακά φόρτη και το προσδοκώμενο έσοδο!
Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας
Ένα έργο σύνθετο, δύσκολο, υποθαλάσσιο, με αυτόνομες σήραγγες και παρακάμψεις, τεράστιου προϋπολογισμού που δεν δύναται να καλυφθεί από το σκέλος των προσδοκόμενων εσόδων, οπότε και θα υπάρξουν προβλέψεις – εγγυήσεις που θα διασφαλίζουν τους εργολάβους, που πιέζουν για το λόγο αυτό να προωθηθεί το έργο!
Υπό αυτή την έννοια καλείται το Υπ. Δημοσίων Έργων, Μεταφορών και Υποδομών να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να βάλει ένα φρένο στα έργα βιτρίνας συνδέοντας τα επιτέλους με τα προσδοκώμενα έσοδα και τα κυκλοφοριακά φόρτη!
Η υποθαλάσσια είναι ένα έργο ο διαγωνισμός του οποίου βολοδέρνει εδώ και 5 χρόνια και στη Β´ φάση του οποίου έχουν περάσει και οι τρεις μεγάλοι του εργοληπτικού χώρου, δηλαδή Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις και Μυτιληναίος – Vinci!