Με μία ζωηρή ταινία και το μήνυμα «Ελλάδα, διακοπές που σού αλλάζουν τη ζωή», θα προβάλλει ο ΕΟΤ τις ομορφιές τις χώρας μας, με στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει τη ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα.
Η παρουσίαση της νέας καμπάνιας πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί (11/05), παρουσία του Υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, της Προέδρου του ΕΟΤ, Άντζελας Γκερέκου, του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη και εκπροσώπων φορέων του τουρισμού της χώρας, στο πλαίσιο του απολογισμού του έργου του οργανισμού την περίοδο 2019 – 2023.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, οι προσπάθειες του ΕΟΤ συνέβαλαν τα μέγιστα, για να διατηρηθεί «ζωντανή» η εικόνα της Ελλάδας στη συνείδηση του κοινού, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Την ίδια στιγμή, ήταν καταλυτική η συμβολή του ΕΟΤ στην εντυπωσιακή ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού», σημειώθηκε.
Λίγα λόγια για την καμπάνια του ΕΟΤ
«Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους; Ο ΕΟΤ έχει όλες τις απαντήσεις.
Οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση. Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Αυτές όμως οι “δυσκολίες” που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας είναι που κάνουν τις διακοπές εδώ, μία ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής.
Αυτή την πλευρά της Ελλάδας θέλησε να παρουσιάσει εφέτος ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, δείχνοντας στους ταξιδιώτες πως η χώρα μας, μπορεί ακόμη να προσφέρει, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση της, εμπειρίες πέρα από τις κλασσικές.
Όπως για παράδειγμα τη γεύση μίας κατακόκκινης ντομάτας πλυμένης στο θαλασσινό νερό, ενός μονοπατιού που βγάζει στην πιο όμορφη, κρυφή παραλία ή μίας βραδιάς σε ένα τρελό πανηγύρι κάποιου νησιού. Εμπειρίες τόσο μοναδικές που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους».
Όπως έχει γνωστοποιηθεί, η καμπάνια θα προβληθεί σε διεθνή Μέσα ενημέρωσης και επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.
Διαβάστε ακόμη: