Μαθαίνω ότι ίντριγκες, ζυμώσεις και «μαγειρέματα» σε 3 κρίσιμες διαγωνιστικές διαδικασίες του δημοσίου στις οποίες αντιμάχονται πανίσχυρα επιχειρηματικά σχήματα βρίσκονται σε εξέλιξη γεγονός που καθιστά ανοιχτό κάθε πιθανό αποτέλεσμα!

Στη φάση τεχνικής αξιολόγησης οι ταυτότητες των 515 εκατ. ευρώ

Πρώτα απ’ όλα στις ταυτότητες των 515 εκατ. ευρώ, έναν διαγωνισμό που έχει τραβήξει πολύ και όπου οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η κατάσταση έχει περιέλθει στη φάση της τεχνικής αξιολόγησης.

Η αρμόδια επιτροπή ζητά διευκρινίσεις από τις 5 υποψήφιες κοινοπραξίες κατά πόσον οι προσφορές τους συνάδουν με την προκήρυξη του διαγωνισμού ή εμπεριέχουν παρατυπίες ή ελλείψεις που θα οδηγήσουν στον πρόωρο αποκλεισμό τους.

Οι εταιρίες που θα περάσουν την τεχνική αξιολόγηση θα ανοίξουν τις οικονομικές προσφορές τους, ενώ αυτές που θα αποκλειστούν μετά βεβαιότητας θα καταθέσουν προσφυγές!

Ήδη πάντως οι πληροφορίες μιλάνε για «κόψιμο»των Γάλλων!

Ποιων Γάλλων όμως;

Των κρατικών ή των φιλοαμερικανών;

Η μήπως όλων των Γάλλων;

Αφού μετέχουν τρεις γαλλικές εταιρίες στα κοινοπρακτικά σχήματα!

Ο διαγωνισμός των 200 εκατ. και ο προνομιακός συνομιλητής του Ιβάν!

Ο δεύτερος διαγωνισμός που επίσης έχει κολλήσει στα γρανάζια των αξιολογήσεων είναι αυτός του Λιμένα Θεσσαλονίκης και ειδικότερα του προβλήτα 6, ένα έργο περίπου 200 εκατ. ευρώ στο οποίο υποψήφιες είναι πανίσχυρες ελληνικές και ξένες τεχνικές εταιρίες!

Αναθέτουσα αρχή είναι ο ΟΛΘ όπου ο Ιβάν Σαββίδης δια μέσω της εταιρίας Belterra έχει αποκτήσει τον απόλυτο μετοχικό έλεγχο.

Γεγονός που θα του επιτρέψει να έχει δυνατότητα παρέμβασης στη διαγωνιστική διαδικασία!

Υπό αυτό το πρίσμα τα σενάρια φουντώνουν ότι ο ανάδοχος του έργου των 200 εκατ. ευρώ έχει προαποφασιστεί, με τις ευλογίες του Ιβάν… και ανάδοχος θα είναι τεχνική εταιρία με την οποία ο Ρωσοπόντιος επιχειρηματίας διάκειται ευμενώς…

Εγνατία οδός:  η μάχη για την πρωτοκαθεδρία!

Τέλος σε εξέλιξη βρίσκεται και ο διαγωνισμός της Εγνατίας οδού όπου οι δύο υποψήφιες κοινοπραξίες υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές, την 1η Απριλίου!

ΓΕΚ Τέρνα – Egis απέναντι σε Μυτιληναίο- Αβαξ – Vinci!

Με έπαθλο την κυριαρχία στο χώρο των κατασκευών και τη ρευστότητα επί 35 χρόνια ενός οδικού άξονα με τεράστιο ενδιαφέρον!

Τα radar της στήλης πάντως, πιάνουν μια περίεργη και παράξενη κινητικότητα…

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.