Από την παροχή βοήθειας σε συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη μέχρι την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και την αρωγή των τοπικών κοινωνιών, ο εθελοντισμός αλλά και οι δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης αποτελούν διαχρονικά την «κρυφή» δύναμη των εταιρειών για κοινωνική αλλαγή και μας εμπνέουν να αναλάβουμε όλοι δράση για το κοινό καλό.
Γιατί το «καλό» οφείλει να είναι καλό, για όλους! Μέσα από την έκθεσή της «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2022», η ΑΒ Βασιλόπουλος αποδεικνύει ξανά πως είναι πολλά περισσότερα από ένα σουπερμάρκετ, δρώντας ως σύγχρονο, υπεύθυνο μέλος της ελληνικής κοινωνίας και αποτελώντας τον νούμερο ένα σύμμαχό της στον δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον.
Με γνώμονα πάντα τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η ΑΒ σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις συμβάλλοντας στην ατζέντα για τη βιώσιμη ανάπτυξη όχι μονάχα της Ελλάδας αλλά και της παγκόσμιας κοινότητας.
Βοήθεια στις τοπικές κοινωνίες & στις νεότερες γενιές
Με μία ματιά η εταιρεία, πρόσφερε 534.000 ευρώ σε δωρεές προς την τοπική κοινωνία μόνο το 2022.
Πιο συγκεκριμένα, σε συνδυασμό με το Μπορούμε και την Τράπεζα Τροφίμων, η ΑΒ κατάφερε να παρέχει πάνω από 9,1 εκατομμύρια γεύματα σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη και να ενισχύσει πάνω από 250 φορείς καλύπτοντας έως και το 90% των αναγκών σίτισης τους μέσα από το πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων «Τρόφιμα Αγάπης».
Επιπλέον, πραγματικά κομβικό ρόλο παίζουν και οι εθελοντές της ΑΒ που το 2022 μάλιστα γιόρτασαν την 12η χρονιά Εθελοντισμού. Ένα μικρό δείγμα της δράσης της αποτελεί η Ημέρα Εθελοντισμού στο πλαίσιο της οποίας υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία με τη συμμετοχή 6.500 ενεργών εθελοντών από την Αλφαβητική οικογένεια!
Αντιλαμβανόμενη, δε, πως τα θεμέλια κάθε μελλοντικής κοινωνίας είναι οι νέες γενιές η ΑΒ για μία ακόμα φορά κηρύττει «πόλεμο» στην παιδική παχυσαρκία και την επισιτιστική ανασφάλεια των παιδιών προωθώντας την υγιεινή διατροφή. Έτσι και το 2022 ήταν Χρυσός Δωρητής στο Πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ, που υλοποιεί το Ινστιτούτο Prolepsis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας προσφέροντας πάνω από 80.000 θρεπτικά, υγιεινά γεύματα!
Παράλληλα, σε μια προσπάθεια να εκπαιδεύσει τις νεότερες γενιές στην αξία της υγιεινής διατροφής, η ΑΒ σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο σχεδίασε βιωματικές δράσεις όπως το μόνιμο έκθεμα «Το Αβητάρι της διατροφής» και τις μουσειοσκευές «Το Αβητάρι της ισορροπημένης διατροφής» από τα οποία περισσότεροι από 57.000 παιδιά αλλά και γονείς σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη διδαχτεί τι σημαίνει υγιεινή διατροφή.
Παράλληλα, μέσα από το σύνολο των δωρεών της ΑΒ επωφελήθηκαν 22.753 παιδιά σε νοσοκομεία, ενώ συνέχισε να στηρίζει και το πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά της ActionAid.
Στήριξη των τοπικών παραγωγών & της ελληνικής γης
Με το 90% των παραγωγών της ΑΒ να δρουν στη χώρα μας, αλλά και το ειδικά σχεδιασμένο Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, η εταιρεία γίνεται έμπρακτα ο μεγαλύτερος σύμμαχος της ελληνικής γης και των ανθρώπων που την καλλιεργούν, φέρνοντας στο τραπέζι μας διαλεκτά και ποιοτικά προϊόντα.
Παράλληλα, προχωράει διαρκώς επαληθευτικούς ελέγχους ποιότητας σε καταστήματα του εταιρικού δικτύου αλλά και του δικτύου συνεργατών της. Ενδεικτικά, το 2022 έγιναν 646 επιθεωρήσεις υγιεινής αλλά και περισσότερες από 2029 μικροβιολογικές αναλύσεις ώστε ό,τι καταλήγει στο καλάθι μας να είναι 100% ωφέλιμο.
Εκπαίδευση & Υγεία για τη μεγάλη της οικογένεια
Σαν αγαπημένα μέλη της οικογένειάς της, η ΑΒ φροντίζει και για την εκπαίδευση των υπαλλήλων της σημειώνοντας, για το 2022, συνολικά 267.852 ώρες με μέσο όρο ανά εργαζόμενο τις 22,1 ώρες!
Παράλληλα, μέσα από την Ακαδημία Κουλτούρας η ΑΒ σημείωσε το 2022, 42.945 εκπαιδευτικές ώρες με θέματα γύρω από την Ηγεσία, την Πελατοκεντρικότητα, την Ομαδικότητα, τη Διαφορετικότητα και τη Συμπερίληψη.
Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της ΑΒ βρίσκεται, ακόμα, η υγεία και η ευεξία – γεγονός που δεν ισχύει μονάχα για τους πελάτες της, αλλά και για τους ανθρώπους της. Έτσι φροντίζει να τους προσφέρει τα μέσα για έναν ολιστικά υγιή τρόπο ζωής μέσα από, μεταξύ άλλων, την επαφή με ειδικούς συμβούλους ψυχικής υγείας και διατροφή, μια online πλατφόρμα στο οποίο έχουν πάντα πρόσβαση και παροχή κατασκηνωτικού προγράμματος για τα παιδιά τους.
Κάθε εντυπωσιακό νούμερο, κάθε συνεργασία και κάθε πρωτοβουλία μέσα στην έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2023» της ΑΒ αποδεικνύει για μία ακόμα φορά πώς μια επιτυχημένη και σύγχρονη εταιρεία μπορεί να δίνει τον καλύτερο εαυτό της, να ενώνει τις δυνάμεις της με την κοινωνία και να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων καθημερινά.
Μπορείτε να διαβάσετε εδώ ολόκληρη την Έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2022» της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Διαβάστε περισσότερα
- Σάλμα Χάγιεκ: Γυμνή στη σάουνα
-
Ο «άπιαστος» ΜακΚένι: Αμερικανό μέσο αξίας 18.000.000… ονειρεύεται ο Αλμέιδα