Η αδυναμία του Hamilton να προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες του νέου μονοθεσίου της Mercedes, δίνει στον G. Russell το άτυπο τίτλο του πρώτου οδηγού της ομάδας.

Αλλαγές στις ισορροπίες δυνάμεων στο εσωτερικό της ομάδας της Mercedes φέρνει η εμφανή αδυναμία του L. Hamilton να πάρει το 100% από το νέο μονοθέσιο των Γερμανών.

Στο δεύτερο grand prix της φετινής σεζόν, ο L. Hamilton βρέθηκε, τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές όσο και στον αγώνα, πίσω από τον ομόσταυλό του G. Russell, ο οποίος τελικά κατάφερε να τερματίσει στην τέταρτη θέση και να σώσει τα προσχήματα για την ομάδα της Mercedes.

Μετά το τέλος του grand prix της Σαουδικής Αραβίας, ο Hamilton δήλωσε -μεταξύ άλλων- ότι δυσκολεύεται να «συνδεθεί» με το μονοθέσιό του και να βρει εκείνες τις ρυθμίσεις που θα του επέτρεπαν να κινηθεί ταχύτερα, στον ρυθμό του G. Russell.

Μερικές ημέρες νωρίτερα, ο Hamilton είχε εκφράσει δημοσίως τη δυσαρέσκειά του ότι η ομάδα του δεν είχε ακολουθήσει τις υποδείξεις του με αποτέλεσμα να βρίσκεται για δεύτερη συνεχή σεζόν μακριά από την κορυφή και τη διεκδίκηση ενός τίτλου.

Στο ίδιο μήκος κύματος, πάντως, ήταν και οι δηλώσεις του επικεφαλής της Mercedes AMG Petronas. Ειδικότερα, ο T. Wolff ξεκαθάρισε ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Hamilton σχετίζονται με την αρχιτεκτονική του μονοθεσίου και η λύση τους δεν θα είναι εύκολη, προαναγγέλοντας επί της ουσίας ότι ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν πρόκειται να ανακάμψει σύντομα.

Ναι μεν η Mercedes εργάζεται πυρετωδώς πάνω σε ένα νέο αεροδυναμικό concept, ωστόσο, ακόμα και όταν πατήσει στην πίστα η αναβαθμισμένη εκδοχή της W14 ουδείς μπορεί να προβλέψει την απόδοσή της.

Μέχρι τότε, λοιπόν, ο G. Russell είναι αυτός που αναμένεται να βρεθεί στην αιχμή του δόρατος και ορίζει την τύχη της γερμανικής ομάδας, με τον L. Hamilton να αναμένει ένα μικρό θαύμα ώστε να επιστρέψει στην κορυφή του grid και να διεκδικήσει απέναντι στον M. Verstappen τον 8ο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του.

Διαβάστε περισσότερα