O κινεζικός κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, έκλεισε deal με τον Ντέιβιντ Μπέκαμ για να προωθήσει την πλατφόρμα AliExpress, στη μεγαλύτερη έως σήμερα συνεργασία του παγκοσμίως.

Η συμφωνία αυτή αποτελεί την απάντηση της εταιρείας του Τζακ Μα στις επίσης κινεζικές Temu και Shein, οι οποίες επεκτείνονται ταχύτατα σε παγκόσμιο επίπεδο, με την πρώτη να διαφημίζεται μάλιστα στο Super Bowl για να κερδίσει πελάτες στις ΗΠΑ.

Η AliExpress, η οποία δεν αποκάλυψε πόσα χρήματα θα λάβει ο άσος του ποδοσφαίρου για το ρόλο του πρεσβευτή του εμπορικού της σήματος, έχει επενδύσει σε προωθητικές ενέργειες και στη χορηγία του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου UEFA, που ξεκινά στα μέσα Ιουνίου.

«Η AliExpress επενδύει εκατομμύρια ευρώ σε εκπτώσεις, προσφορές και διαφημίσεις κατά τη διάρκεια των αγώνων», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι οι προγραμματισμένες προωθητικές ενέργειες περιλαμβάνουν την ευκαιρία για τους χρήστες της εφαρμογής AliExpress να κερδίσουν εισιτήρια για τους αγώνες.

«Η AliExpress βοηθά τους φιλάθλους να έρθουν ακόμα πιο κοντά στο UEFA EURO 2024 αυτό το καλοκαίρι, προσφέροντάς τους σπουδαία δώρα καθώς η δράση λαμβάνει χώρα στο γήπεδο», δήλωσε ο Beckham.

Η εταιρεία του Μπέκαμ, DRJB Holdings, είχε δημοσιοποιήσει έσοδα για το 2022 που ανέρχονταν σε 72,6 εκατ. λίρες (περίπου 8,5 εκατ. ευρώ).

Η διεθνής επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, η οποία περιλαμβάνει την AliExpress, ονομάζεται Alibaba International Digital Commerce Group.

Οι πωλήσεις της διεθνώς αυξήθηκαν κατά 45% σε ετήσια βάση τους πρώτους τρεις μήνες του 2024 σε 27,45 δισ. γουάν (3,5 δισ. ευρώ). Αντίθετα αύξηση εσόδων μόλις κατά 4% το ίδιο διάστημα ανέφεραν η Taobao και Tmall στην Κίνα, στα 93,22 δισ. γουάν, σύμφωνα με την Alibaba.

Ωστόσο, υπήρχε και αύξηση των ζημιών για τη διεθνή επιχειρηματική μονάδα της Aibaba, στα 4,1 δισ. γουάν, έναντι 2,2 δισ. γουάν ένα χρόνο νωρίτερα. Η εταιρεία «πραγματοποίησε επιθετικές επενδύσεις» στη Μέση Ανατολή και σε άλλες αναδυόμενες αγορές τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, είχε αναφέρει σε δηλώσεις του ο Jiang Fan, συμπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της διεθνούς μονάδας.

Η AliExpress δήλωσε ότι το 2022 είχε δαπανήσει περίπου 7 εκατ. δολάρια στη Νότια Κορέα για να προσελκύσει τους τοπικούς καταναλωτές με χαμηλότερες τιμές προϊόντων. Πέρυσι, η AliExpress υπέγραψε συμβόλαιο με τον ηθοποιό Ντον Λι ως τον πρώτο πρεσβευτή της μάρκας στη Νότια Κορέα.

Άλλες εταιρείες με έδρα την Κίνα έχουν επίσης αυξήσει τις προσπάθειές τους να επεκταθούν στο εξωτερικό εν μέσω επιβράδυνσης της ανάπτυξης στην πατρίδα τους.

Στους Κινέζους χορηγούς του UEFA Euro 2024 περιλαμβάνονται η Alipay, που σχετίζεται με την Alibaba, η εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων BYD, η μάρκα οικιακών συσκευών Hisense και η εταιρεία smartphone Vivo.

Η Hisense έγινε ο πρώτος κινεζικός χορηγός του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος το 2016. Στη συνέχεια τρεις άλλες κινεζικές επιχειρήσεις υπέγραψαν συνεργασίες για τους αγώνες του 2020.

Διαβάστε ακόμη: