Όταν οι αρμόδιοι του τηλεφωνικού κέντρου της NOVA (13800) , παραπέμπουν πελάτες της πρώην Wind για εξυπηρέτηση σε τηλεφωνικό αριθμό ( 1277) , που έχει καταργηθεί , τέσσερις μήνες μετά τη συγχώνευση των δύο εταιριών τότε κύριε Σταθόπουλε ( BC Partners ) , κάτι δεν πάει καλά στο όλο εγχείρημα !
Στο όχι και τόσο κολακευτικό αυτό συμπέρασμα για τις υπηρεσίες των δύο εταιριών κατέληξε ο υπογράφων με προσωπική εμπειρία που προφανώς δεν θα ήθελε να έχει , γιατί πλην των άλλων του στοίχισε πολλές εργατοώρες στο τηλέφωνο , προσπαθώντας να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα επικοινωνίας.
Ως επαγγελματίας της ενημέρωσης δεν συνηθίζω να γράφω σε πρώτο πρόσωπο , αναγκάζομαι να το πράξω διότι εγώ αντιμετώπισα το πρόβλημα , αλλά πολύ φοβούμαι ότι το ίδιο συμβαίνει με χιλιάδες πελάτες της Nova , που δεν έχουν «φωνή».
Έχοντας πικρή εμπειρία από όλους ( με διαβαθμίσεις φυσικά) πάροχους τηλεφωνίας και δεδομένων στην Ελλάδα, φρόντισα στο σπίτι μου στην Κέρκυρα να διαθέτω δύο «κανάλια» για το internet, και τα δύο ( εδώ είναι το λάθος μου) την πρώην Wind. To ένα στο δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας και το δεύτερο με κάρτα συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας.
Την Πέμπτη το πρωί , επιστρέφοντας στο σπίτι προσπάθησα να συνδεθώ με το διαδίκτυο για να εργαστώ. Έκπληκτος διαπίστωσα ότι και τα δύο ρούτερ ( σταθερής και κινητής ) δεν λειτουργούσαν , το ένα εξ αυτών παρουσίαζε συχνές διακοπές. Από τις δέκα το πρωί έκανα αναγγελία των βλαβών και ανέμενα ανταπόκριση . Όντως οι υπάλληλοι το τηλεφωνικού κέντρου της Nova , ήταν πολύ ευγενικοί . Λύση όμως δεν μπορούσαν να δώσουν. Εδώ προέκυψε και το πρόβλημα , της άγνοιας κατάργησης του 1277 , που περιέγραψα στην πρώτη παράγραφο.
Πρώτη υπόσχεση : Θα επικοινωνήσει άμεσα – εντός τριών ωρών μου ειπώθηκε – τεχνικός μαζί σας. Οι ώρες πέρασαν τεχνικός δεν προέκυψε, επέμενα γύρω στο μεσημέρι . Διαπίστωσα ότι είχαν χαθεί τρεις ώρες γιατί το αίτημα μου , δεν είχε καν καταγραφεί . Από το μήνυμα που έλαβα , πληροφορήθηκα ότι το απόγευμα και μέχρι τις 4μμ θα μου τηλεφωνούσε το τεχνικό τμήμα για το πρόβλημα στη σταθερή τηλεφωνία και ραντεβού με τεχνικό την επομένη μέρα.
Η επικοινωνία έγινε πολύ αργότερα : Τότε πληροφορήθηκα ότι ραντεβού για την Παρασκευή δεν υπήρχε , ούτε για το Σάββατο αλλά για τη Δευτέρα το απόγευμα , χωρίς να μπορεί να καθοριστεί η ώρα. Μάλιστα μου υποδείχθηκε ότι καλό θα ήταν να αλλάξω πρόγραμμα ( σαφώς ακριβότερο ) , για να έχω «καλύτερη ταχύτητα». Μα εγώ δεν ενδιαφερόμουν για «καλύτερη ταχύτητα» , μα για μια κάποια ταχύτητα ώστε να γράψω για την εβδομαδιαία AXIANEWS και το www.radar.gr . Τελικά και στο παρά πέντε , κατάφερα να στείλω το θέμα για την εφημερίδα μέσω της …άστατης ( λόγω διακοπών σύνδεσης) , κινητής τηλεφωνίας.
Την Δευτέρα που αναμένω το τεχνικό , θα έχω ήδη συμπληρώσει πέντε μέρες χωρίς πρόσβαση στο internet . Στο μεταξύ ακόμα περιμένω τηλεφώνημα από τεχνικό για την σύνδεση της κινητής τηλεφωνίας. Προφανώς αυτό δεν είναι τίποτε μπροστά στην αιωνιότητα , αλλά αν έτσι θεωρούν στη Nova πως θα επιτύχουν οικονομίες κλίμακας 36 εκατ. ευρώ ( έκθεση JP Morgan ) μήπως πρέπει να ξαναδείτε το θέμα λειτουργίας των υπηρεσιών σας κύριε διευθύνοντα σύμβουλε Παναγιώτη Γεωργιόπουλε !