Η Zoom Video Communications Inc. αγωνίζεται να πείσει τους καταναλωτές να πληρώσουν για την υπηρεσία τηλεδιάσκεψης κατά το τρίτο έτος της πανδημίας του COVID-19, συμβάλλοντας σε μια περιορισμένη πρόβλεψη και στην πτώση της τιμής της μετοχής στο ταμπλό.
Τα στελέχη της Zoom μείωσαν τις προβλέψεις των κερδών και των εσόδων τους για το οικονομικό έτος τη Δευτέρα το απόγευμα και η Οικονομική Διευθύντρια της Zoom, Kelly Steckelberg, κατηγόρησε το ισχυρότερο Αμερικανικό δολάριο -ένα πρόβλημα που έχουν επισημάνει πολλές εταιρείες τεχνολογίας στις πρόσφατες παρουσιάσεις των οικονομικών τους αποτελεσμάτων- αλλά και την πτώση στην «τηλεργασία» ή τον πιο απλό χρήστη του Zoom.
«Τα έσοδά μας επηρεάστηκαν από την ενίσχυση του δολαρίου, την απόδοση της εργασίας μέσω διαδικτύου και σε μικρότερο βαθμό, στις πωλήσεις που σταθμίστηκαν στο τέλος του τριμήνου», δήλωσε η Steckelberg σε δήλωσή της.
Σε μια συνέντευξη στο MarketWatch και σε τηλεδιάσκεψη το απόγευμα της Δευτέρας, η Steckelberg αναγνώρισε ότι οι εργαζόμενοι και οι μικρές επιχειρήσεις έχουν αλλάξει τις συνήθειές τους. Πολλοί δεν μπαίνουν στην υπηρεσία τόσο συχνά ή για αρκετό διάστημα όσο κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας, όταν πολλοί Αμερικανοί εργάζονταν σχεδόν αποκλειστικά από το σπίτι και συναναστρέφονταν με φίλους μέσω της υπηρεσίας. Σύμφωνα με τα στελέχη, η αύξηση των κατ’ ιδίαν συναντήσεων, των διακοπών και των υβριδικών χρονοδιαγραμμάτων εργασίας έχουν αλλάξει τον επιχειρηματικό τοπίο μετά την πανδημία για το Zoom, με τους χρήστες να είναι πλέον πολύ δύσκολο να πληρώσουν. «Η μεγάλη πρόκληση είναι η προσθήκη νέων πελατών», είπε η οικονομική διευθύντρια της εταιρείας.
Νέες προσθήκες
Το Zoom εγκατέστησε πρόσφατα ένα όριο 40 λεπτών σε χρήστες με βασική ή δωρεάν συνδρομή, το οποίο ο αναλυτής της Mizuho Securities, Siti Panigrahi είπε ότι θα μπορούσε να είναι ένας λόγος για να προχωρήσουν σε συνδρομή νέοι χρήστες της υπηρεσίας. Η Steckelberg είπε στο MarketWatch ότι το χρονικό όριο είχε «σημαντικά θετικό αντίκτυπο» μέχρι στιγμής, αλλά παραδέχτηκε στην τηλεδιάσκεψη ότι «δεν ήταν αρκετό για να ξεπεραστεί η μακροδυναμική». Τα νέα, βέβαια, δεν ήταν όλα άσχημα – η επιχειρηματική δραστηριότητα του Zoom, η οποία πουλά συνδρομές σε μεγαλύτερους οργανισμούς, αυξήθηκε κατά 27% στα 599 εκατομμύρια δολάρια.
Οι εταιρικοί πελάτες βελτιώθηκαν κατά 18% σε 204.100 το περασμένο έτος μέσω συμβολαίων με την UCLA, την Warner Bros, την Discovery Inc, την WBD και άλλες, καθώς και με μεγαλύτερες συμφωνίες. Οι άδειες Zoom Phone σημείωσαν ρεκόρ σχεδόν 4 εκατομμυρίων, σημειώνοντας αύξηση περισσότερο από 100% από έτος σε έτος.
Διαβάστε ακόμη:
Έτοιμο το πακέτο παροχών που θα ανακοινωθεί από τον Κυριάκο Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Σκρέκας – Ρεύμα: Απορροφάται το 94% της αύξησης στα νοικοκυριά με επιδότηση 1,9 δις ευρώ