Η ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανήγγειλε πρωτοβουλίες για τη βελτίωση της προστασίας του καταναλωτή, στη σημερινή (15/03) ημερίδα με θέμα «Προστασία καταναλωτή: Η σωστή ενημέρωση όφελος για επιχειρήσεις και καταναλωτές», που διεξήχθη υπό την αιγίδα του ΣΕΒ.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης στάθηκε στον πρακτικό οδηγό για την παρουσίαση των προσφορών, εκπτώσεων και λοιπών προωθητικών ενεργειών που έθεσε σε διαβούλευση το Υπουργείου και αποτελεί «έναν εύχρηστο οδηγό, τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και τους καταναλωτές», όπως ανέφερε. «Η προστασία του καταναλωτή είναι βασικός άξονας της πολιτικής του Υπουργείου, καθώς συμβάλει στην προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού και την εμπέδωση εμπιστοσύνης μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών», τόνισε.

Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, προανήγγειλε παρεμβάσεις για βελτίωση της προσυμβατικής ενημέρωσης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, καθώς και νέα ψηφιακά «εργαλεία» που θα δίδουν τη δυνατότητα σύγκρισης στους καταναλωτές. Ακόμη, υπογράμμισε τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί, όπως για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, τη δυνατότητα των καταναλωτικών οργανώσεων να ασκούν αντιπροσωπευτικές αγωγές διεκδικώντας αποζημίωση για παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας, την αντιμετώπιση αθέμιτης κερδοφορίας, το «καλάθι του νοικοκυριού» κ.ά.

Σε αυτό το πλαίσιο, μετά τον πρακτικό οδηγό για την επικοινωνία με τον καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο ΣΕΒΤ προχωρά στη δημιουργία εικονογραφημένου οδηγού, για την επικοινωνία των προσφορών και μειώσεων τιμών μέσω οιασδήποτε καμπάνιας.

Διαβάστε ακόμη: