Η υφυπουργός Εσωτερικών, Βιβή Χαραλαμπογιάννη, μιλώντας στο MEGA, ανέλυσε τα τρία στάδια του νέου μοντέλου αξιολόγησης στο Δημόσιο. Όπως είπε, για πρώτη φορά από το 2023, εφαρμόζεται σύστημα στοχοθεσίας και ανάπτυξης δεξιοτήτων, με στόχο την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης του πολίτη και την ενίσχυση της παραγωγικότητας.

Το πρώτο στάδιο, αφορά την εσωτερική αξιολόγηση – δηλαδή τη σχέση μεταξύ προϊσταμένων και υπαλλήλων.

Το δεύτερο στάδιο, περιλαμβάνει ερωτηματολόγιο που θα αποσταλεί μέσω email στους εγγεγραμμένους του Εθνικού Μητρώου Επικοινωνιών. Το ερωτηματολόγιο, που θα δημοσιευτεί στις 6 Μαΐου από κοινού με τον πρωθυπουργό, θα επαναλαμβάνεται δύο φορές τον χρόνο και θα αποτυπώνει τη γενικότερη εμπειρία του πολίτη από τις δημόσιες υπηρεσίες – χωρίς να στοχοποιεί συγκεκριμένους υπαλλήλους.

Το τρίτο στάδιο, θα ξεκινήσει πιλοτικά τον Οκτώβριο σε τρεις δημόσιους φορείς. Σε κάθε συναλλαγή, ο πολίτης θα λαμβάνει QR code για να αξιολογήσει άμεσα την εμπειρία του – την ταχύτητα, την ευγένεια, την αποτελεσματικότητα.

«Δεν πρόκειται για μία στείρα διαδικασία, αλλά για εργαλείο βελτίωσης», τόνισε η υφυπουργός.

Διαβάστε ακόμη: