Η Βασιλική Όπερα του Λονδίνου αποφάσισε να αλλάξει όνομα και αναζητά νέους εμπορικούς εταίρους για να καλύψει ένα κενό – ύψους πολλών εκατομμυρίων λιρών – που έχει δημιουργηθεί στη δημόσια χρηματοδότηση της.
Στο εξής, το ίδρυμα θα λέγεται «Royal Ballet and Opera». Το rebranding αποτελεί μέρος της προσπάθειας ενίσχυσης των εσόδων. Η διοίκηση επιθυμεί να προσελκύσει επισκέπτες οι οποίοι δεν γνώριζαν, πως ο οργανισμός του Covent Garden φιλοξενεί, επίσης το Βασιλικό Μπαλέτο, σύμφωνα με τις δηλώσεις της νέας εμπορικής διευθύντριας, Sophie Wybrew-Bond. Στοχεύει, ακόμη στα έσοδα από χορηγίες επιχειρήσεων, οι οποίες έχουν αντιληφθεί ευκαιρία με τη διπλή επωνυμία.
«Το μπαλέτο στεγάζεται, εδώ από το 1946, επομένως είναι πραγματικά μια καλύτερη περιγραφή του ποιοι είμαστε», αναφέρει χαρακτηριστικά η Wybrew-Bond, σύμφωνα με το Bloomberg. «Πιστεύουμε ακράδαντα, με το να είμαστε ξεκάθαροι στην έκφραση αυτού που υπάρχει εδώ, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να αυξήσουμε τη συνάφεια της επωνυμίας μας», εξηγεί.
Αργότερα αυτό το έτος, η Wybrew-Bond θα προσφέρει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να χορηγούν μια σειρά από μικρού μήκους ντοκιμαντέρ για το Βασιλικό Μπαλέτο και την Όπερα που προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει σε ιστότοπους και κανάλια κοινωνικών μέσων.
Οι επωνυμίες μπορούν, επίσης να συνεργαστούν με το Royal Ballet και την Opera για διαφημιστικές καμπάνιες. Τον περασμένο Νοέμβριο, η μάρκα μόδας AllSaints παρουσίασε μια καμπάνια με πρωταγωνιστές τέσσερις χορευτές του Βασιλικού Μπαλέτου, μια από τις πρώτες στοχευμένες συνεργασίες της εταιρείας. Το 10% των πωλήσεων δόθηκαν στον οργανισμό.
Η εύρεση νέων πηγών εσόδων θα είναι κρίσιμη για την επιβίωση του Βασιλικού Μπαλέτου και της Όπερας. Στα τελευταία διαθέσιμα ετήσια αποτελέσματα, για το 2022, η βασιλική όπερα σημείωσε έλλειμμα 4,2 εκατομμυρίων λιρών, με έσοδα 132,7 εκατομμυρίων λιρών. Το περασμένο φθινόπωρο, ο Lloyd Dorfman, πρόεδρος του οργανισμού και ιδρυτής της χρηματοοικονομικής ανταλλαγής Travelex, υπολόγισε ότι το κενό ήταν περίπου 15 εκατομμύρια στερλίνες (18,8 εκατομμύρια δολάρια). Το αναμενόμενο έλλειμμα φέτος, αποτέλεσμα των απότομων περικοπών της δημόσιας χρηματοδότησης που επηρέασαν πολλά πολιτιστικά ιδρύματα του Ηνωμένου Βασιλείου, ανάγκασε την ομάδα να γίνει πιο δημιουργική.
«Το κόστος λειτουργίας αυτού του τόπου αυξάνεται και οι δημόσιες επιδοτήσεις μειώνονται σε πραγματικούς όρους, επομένως πρέπει να καλύψουμε αυτό το κενό», λέει η Wybrew-Bond.
Τα μέτρα περιλαμβάνουν την επέκταση της απήχησης σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων, όπως το YouTube και τη στόχευση πλατφορμών ροής για προβολή βιντεοσκοπημένων παραστάσεων στο διαδίκτυο. Έντεκα παραστάσεις την επόμενη σεζόν θα είναι διαθέσιμες για προβολή στους κινηματογράφους. «Μια πλατφόρμα όπως το Netflix θα μεταφέρει την τέχνη σε ευρύτερο κοινό» υποστηρίζει.
Όπως πολλοί οργανισμοί, έτσι και η βασιλική όπερα υπέφερε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν τα θέατρα αναγκάστηκαν να κλείσουν για περισσότερο από ένα χρόνο. Έκτοτε, οι τακτικές απεργίες των σιδηροδρόμων έχουν πλήξει τις πωλήσεις εισιτηρίων. Ως αποτέλεσμα, η όπερα αναγκάστηκε να δανειστεί χρήματα από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και να μειώσει το κόστος. Ο οργανισμός δανείστηκε 21,7 εκατομμύρια λίρες από το ταμείο ανάκαμψης πολιτισμού της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Οι πωλήσεις εισιτηρίων – οι οποίες κυμαίνονται από 11 έως 235 στερλίνες, καλύπτουν μόλις το 40% του κόστους και η οργάνωση βασίζεται εδώ και πολύ καιρό σε χορηγίες και φιλανθρωπική υποστήριξη. Η χρηματοδότηση της Βασιλικής Όπερας και Μπαλέτου από το Arts Council μειώθηκε κατά 9%, που αντιστοιχεί σε 2,2 εκατομμύρια λίρες.
Η Wybrew-Bond, η οποία ανέλαβε τα καθήκοντά της ως η πρώτη επικεφαλής εμπορική διευθύντρια του οργανισμού, μόλις λίγους μήνες νωρίτερα, επιθυμεί να συνεργαστεί με την τοπική κυβερνητική αρχή του Westminster Council σε σχέδια που θα επιτρέψουν σε μεγάλες εταιρείες να επιδείξουν το brand τους στην πρόσοψη της Βασιλικής Όπερας.