Τα τελευταία χρόνια η κατηγορία των σπορ coupe μοντέλων έχει «ερημώσει» λόγω της επέλασης των SUV. Με «όαση» λοιπόν μοιάζει η πληροφορία ότι η Toyota, σε συνεργασία με τη Suzuki, αναπτύσσει ένα νέο μικρό (με μήκος κάτω από 4,2 μέτρα) σπορ coupe μοντέλο με κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα που θα θυμίζει άλλες νοσταλγικές εποχές.
Για να μιλήσουμε ανοιχτά, αναφερόμαστε στο σενάριο για τον διάδοχο του MR2, το οποίο υπήρχε στην γκάμα της Toyota από το 1984 έως το 2007. Στο έργο αυτό θα συμμετέχει και η Daihatsu, ενώ η Suzuki εργάζεται πάνω στον κινητήρα, ο οποίος θα είναι turboτρικύλινδρος «χιλιάρης», πιθανότατα με υβριδική υποβοήθηση, αποδίδοντας περίπου 120 ίππους και 150 Nm ροπής.
Σίγουρα οι αριθμοί αυτοί δεν ενθουσιάζουν τους φίλους των επιδόσεων, ωστόσο αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι το βάρος του επερχόμενου σπορ coupe μοντέλου δεν θα υπερβαίνει τα 1.000 κιλά, κλείνοντας έτσι πονηρά το «μάτι» στο Mazda MX-5 με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων, καθώς θα είναι κοντά στο βάρος.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η ανάρτηση θα προέρχεται από το υφιστάμενο Yaris. Σχεδιαστικά έμπνευση θα αντληθεί από το Daihatsu Copen, αλλά και από το εικονιζόμενο πρωτότυπο μοντέλο Sports EV που είχε εμφανίσει η Toyota τον Δεκέμβριο του 2021. Υπενθυμίζουμε ότι το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Toyota Sports ΕV είχε το λογότυπο της Gazoo Racing, το αγωνιστικό τμήμα της Toyota, το οποίο πιθανότατα είχε συμβάλει στην εξέλιξη του.
Η σχεδίασή του ήταν αρκετά ελκυστική και αεροδυναμική, ξεχώριζαν οι σμιλευμένες επιφάνειες γεμάτες ακμές, τα τονισμένα του φτερά και το χαμηλό του καπό. Τα εμπρός λεπτά Led φωτιστικά σώματα σε σχήμα «C» αγκαλιάζουν μια μεγάλη επιφάνεια με κυψελοειδές πλέγμα. Παρατηρήστε ακόμα την απουσία των παραδοσιακών πλευρικών καθρεπτών, την άφθονη χρήση carbon υλικού, την ανοιγόμενη οροφή και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο προφίλ του αμαξώματος.
Τέλος έχουν γίνει προβλέψεις ακόμα και για την τιμή του νέου σπορ coupe μοντέλου, το οποίο θα κοστίζει από 2.200.000 έως 2.800.000 γιεν Ιαπωνίας, δηλαδή περίπου 15.350-19.500 ευρώ.