Οι ομορφότερες στιγμές της ελληνικής πρωτεύουσας πόλης «κατέκλυσαν» τις «λαμπερές» γιγαντοοθόνες της “Times Square”, στο κεντρικότερο σημείο της Νέας Υόρκης, ενώ και οι επιβάτες στο Μετρό του Λονδίνου «μαγνητίζονταν» από τις εντυπωσιακές εικόνες.
Για περίπου δύο μήνες, η ψηφιακή καμπάνια “You Belong in Athens” – «Ανήκεις στην Αθήνα» έφερε την ελληνική πρωτεύουσα πόλη ακόμη πιο κοντά στην Αμερική και την Ευρώπη. Μέσα από ένα βίντεο, αναδείχθηκε η «ζωντάνια», η μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της Αθήνας, προσκαλώντας εκατομμύρια ανθρώπους από όλον τον κόσμο να την επισκεφθούν οιαδήποτε εποχή του χρόνου.
Το βίντεο του Δήμου Αθηναίων:
Η τουριστική καμπάνια, που υλοποιήθηκε από τον Δήμο Αθηναίων, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής, παρουσιάζει την Αθήνα ως μία σύγχρονη και «ζωντανή» πόλη, η οποία προσκαλεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν το κέντρο και τις γειτονιές της, να χαρούν τον ήλιο, την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, αλλά και τη θάλασσα, μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά από το κέντρο.
Οι υπέροχες εικόνες της καμπάνιας προβλήθηκαν επί περίπου δύο μήνες –έως τα τέλη Νοεμβρίου– στην «καρδιά» της Νέας Υόρκης όλο το 24άωρο (ανά 5’ – 10’) και στο Μετρό του Λονδίνου, σε πέντε πολυσύχναστους σταθμούς (Bank, Farringdon, Whitechapel, Bond St & Tottenham Court Road) για τουλάχιστον δέκα ώρες την ημέρα.
«Η φήμη της αυθεντικής Αθήνας ταξίδεψε σε δύο από τις σημαντικότερες μητροπόλεις του κόσμου, μέσω της μεγάλης καμπάνιας που ετοιμάσαμε, με στόχο την προώθηση της πόλης στο εξωτερικό και κυρίως την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού.
Ως Δήμος, επενδύουμε σε μία πόλη με σύγχρονες υποδομές και υπηρεσίες, που θα αποτελεί ιδανικό προορισμό για τους ταξιδιώτες, όλους τους μήνες του χρόνου. Η Αθήνα συνεχίζει την ανοδική της πορεία, αποτελώντας σημείο αναφοράς στις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές αγορές», τόνισε ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
Προβολή της καμπάνιας σε αγορές – στόχους
Παράλληλα, η καμπάνια «έτρεξε» στα ψηφιακά μέσα και άλλων σημαντικών αγορών σε όλο τον κόσμο. Μέσω YouTube, το βίντεο προβλήθηκε στο Μεξικό και τη Βραζιλία, ενώ, προωθήθηκε και σε επιλεγμένα κοινά στη Γαλλία, την Πολωνία, τον Καναδά, αλλά και τη χώρα μας.
Η καμπάνια αποτέλεσε την κορύφωση μίας επιτυχημένης χρονιάς για τον τουρισμό της Αθήνας. Μέσω της ΕΑΤΑ, ο Δήμος Αθηναίων υλοποιεί μία μακροπρόθεσμη στρατηγική για την ανάπτυξη του τουρισμού της πόλης.
Στους σημαντικότερους «σταθμούς» της εφετινής χρονιάς για τον τουρισμό της Αθήνας, ήταν τα τρία βραβεία που απέσπασε στα World Travel Awards –ως κορυφαίου Διεθνούς Πολιτιστικού Προορισμού, ως κορυφαίου Πολιτιστικού Προορισμού της Ευρώπης και ως Καλύτερου Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών της Ευρώπης– ενώ, ταυτόχρονα κατάφερε να «σκαρφαλώσει» στην 6η θέση στην Ευρώπη και στην 8η παγκοσμίως στην προσέλκυση συνεδρίων.
Στην Αθήνα, φιλοξενήθηκαν περισσότερα από 130 διεθνή συνέδρια και εκδηλώσεις, ενώ, η ομάδα της ΕΑΤΑ μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (“This is Athens” – CVB) έλαβε μέρος, την εφετινή χρονιά, σε 24 διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια.
Η καμπάνια για την προώθηση της Αθήνας ως μία «ζωντανή» και αυθεντική πόλη (Υποέργο 4) υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Πράξης «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Προώθησης και Προβολής της Αθήνας μέσα από B2B και B2C κανάλια».
Διαβάστε ακόμη:
- Toν Κωστή Χατζηδάκη για Πρωθυπουργό κοινής αποδοχής προωθούν κεντροδεξιά εκδοτικά κέντρα!
- Το ίδιο παραμύθι Πατέλη – Σταϊκούρα για ιδιωτικοποιήσεις, ΤΧΣ, Ιταλούς της ION και Σαουδάραβες του PIF!
- Εύα Καϊλή: Υπό κράτηση για δεύτερη νύχτα, το μεσημέρι αναμένονται ανακοινώσεις από τις βελγικές αρχές
- Άγριο «πέσιμο» Δημήτρη Γιαννακόπουλου στον Παύλο Πολάκη: «Γελοίο υποκείμενο»!