Δεν χωρεί αμφιβολία ότι ο διαγωνισμός για την παραχώρηση επί μια 35ετία της Εγνατίας οδού, συνιστά μια εμβληματική αποκρατικοποίηση από την οποία το κράτος θα βάλει στα ταμεία του ένα ποσόν που θα αγγίζει ή και θα ξεπερνά το 1,5 δις. ευρώ!
Την ώρα τούτη ο διαγωνισμός είναι ακόμη εγκλωβισμένος καθώς η κοινοπραξία του Ελλάκτωρα, ουσιαστικά η Άκτωρ Παραχωρήσεις προσέφυγε στο ΣτΕ και ζητάει να μην ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές αλλά η διαδικασία να ακυρωθεί υπό την σημερινή της μορφή και να δοθεί παράταση!
Βεβαίως η απόφαση του ΣτΕ ανακοινώνεται καλώς εχόντων των πραγμάτων εντός των ημερών.
Και εκτιμάται ότι θα είναι αρνητική για τον όμιλο του Ελλάκτωρα!
Υπό αυτό το πρίσμα, μετά την απόφαση του ΣτΕ το ΤΑΙΠΕΔ θα έχει τη δυνατότητα να ανοίξει τις οικονομικές προσφορές των κοινοπραξιών ΓΕΚ – Egis και Vinci – Μυτιληναίος – Αβαξ και να τις αξιολογήσει.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται η διαδικασία και στον διαγωνισμό των 350 εκατ. ευρώ της Ψυττάλειας!
Κατά κοινή ομολογία ο μάνατζερ Σαχίνης ( δεξί χέρι του Μπενίση ) τα έκανε μαντάρα με αποτέλεσμα η ΕΥΔΑΠ να είναι εγκλωβισμένη στις υψηλές τιμές των Άκτωρ – Αβαξ που χειρίζονται το έργο και που μολονότι η συμβατική τους σχέση με την ΕΥΔΑΠ έχει λήξει, εντούτοις έχει παραταθεί δύο φορές!
Επί του προκειμένου η εγκατεστημένη εργολαβία, που ταυτοχρόνως διεκδικεί το έργο και στον νέο διαγωνισμό έχει προσφύγει στο ΣτΕ και ζητεί να μην ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές επικαλούμενη παράτυπες διαδικασίες και επί της ουσίας πάει να μπλοκάρει και να ανατρέψει τον διαγωνισμό!
Θυμίζεται ότι το έργο διεκδικούν ακόμη οι κοινοπραξίες Τέρνα- Ιντρακάτ -Suez και Μυτιληναίος – Κωνσταντινίδης!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.