Τα διαφημιστικά έσοδα του TikTok είναι πιθανό να αγγίξουν τα 11 δισ. δολάρια το 2022, ξεπερνώντας τα συνδυαστικά έσοδα των ανταγωνιστών του, Twitter και Snapchat, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Insider Intelligence.
Το TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική εταιρεία ByteDance, είναι μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, με περισσότερους από 1 δισ. ενεργούς χρήστες.
«Η βάση χρηστών του TikTok έχει εκτοξευθεί τα τελευταία δύο χρόνια και ο χρόνος που αφιερώνουν στην εφαρμογή είναι εξαιρετικός», δήλωσε η Ντέμπρα Γουίλιαμσον, αναλύτρια της Insider Intelligence.
Το 2022, το Twitter και το Snapchat αναμένεται να εισπράξουν διαφημιστικά έσοδα 5,58 δισ. δολάρια και 4,86 δισ. δολάρια, αντίστοιχα, λιγότερα από τα 11 δισ. δολάρια που προβλέπονται για το TikTok.
Σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια από τα διαφημιστικά έσοδα του TikTok για το 2022 θα προέρχονται από από τις ΗΠΑ.
Αρχίζει τις μεταδόσεις μεγάλων πρωταθλημάτων το TikTok, πρεμιέρα με Σοσιεδάδ-Μπέτις!
Στον… στίβο των μεταδόσεων των μεγάλων πρωταθλημάτων ρίχνεται το TikTok! Συγκεκριμένα, η γνωστή πλατφόρμα πρόκειται να μεταδώσει ζωντανά την αναμέτρηση Ρεάλ Σοσιεδάδ-Ρεάλ Μπέτις, η οποία είναι προγραμματισμένη για την άλλη Παρασκευή (15/4, 22:00) στο πλαίσιο της 32ης αγωνιστικής της La Liga.
Real Sociedad vs. Real Betis next week will be the first match in a major European league to be broadcast live on TikTok 📱
The game will be shown in vertical perspective in 4K quality pic.twitter.com/7esp3IfZT4
— B/R Football (@brfootball) April 8, 2022
Αυτό θα είναι το πρώτο ματς από πρωτάθλημα του ευρωπαϊκού Big-5 (Premier League, La Liga, Serie A, Bundesliga, Ligue 1) που θα επιχειρήσει κάτι παρόμοιο το TikTok. Μάλιστα, θα το πράξει σε ανάλυση 4Κ.