ΚΟΣΜΟΣ

Τι μισθούς παίρνουν οι διευθυντές ομάδων στην Formula 1

Σύμφωνα με το sportune.fr, ο πιο ακριβοπληρωμένος επικεφαλής ομάδας της Formula 1 είναι ο Τότο Βολφ της Mercedes-AMG. 

Διαχρονικά η Formula 1 ήταν ένα σπορ στο οποίο οι ομάδες ξόδευαν ετησίως υπέρογκα ποσά, ειδικά στην περίπτωση αυτών που διεκδικούσαν το πρωτάθλημα.

Η αυξανόμενη δημοφιλία της και η δημιουργία σούπερ σταρ οδηγών, είχαν ως αποτέλεσμα οι μισθοί τους να εκτοξευθούν και να γίνονται αντικείμενο συζήτησης κάθε χρόνο.

Για το 2022 γνωρίζουμε ήδη ποιος είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός του grid, με τη λίστα των 10 πρώτων σε έσοδα να έχει αποκαλυφθεί.

Τι ισχύει όμως για τους μισθούς των διευθυντών των ομάδων;

Σύμφωνα με το sportune.fr, ο πιο ακριβοπληρωμένος επικεφαλής ομάδας της Formula 1 είναι ο Τότο Βολφ της Mercedes-AMG.

O Αυστριακός που κατέχει το 33% της ομάδας έχει έσοδα της τάξης των 16 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Κρίστιαν Χόρνερ της Red Bull Racing, o οποίος σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, έχει μισθό που κυμαίνεται ανάμεσα στα 8 με 12 εκατομμύρια ευρώ.

Επιπλέον, αναφέρονται επίσης οι μισθοί των Φρεντ ΒασέρΑντρέα Στέλα και Αντρέας Σάιντλ και μάλιστα γίνεται εκτίμηση για τους νέους τους ρόλους σε Scuderia FerrariMcLaren και Sauber Motorsport αντίστοιχα.
Θα αμείβονται ετησίως με 6 έως 8 εκατομμύρια ευρώ.

Οι παραπάνω μας απασχόλησαν ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα, έπειτα από το ντόμινο ανακοινώσεων και μετακινήσεων ανάμεσα στις τρεις ομάδες.

Όλα ξεκίνησαν με την ανακοίνωση της Ferrari πως ο Ματία Μπινότο θα αποχωρήσει από το ρόλο του στο τέλος του 2022.

Εν συνεχεία, η ιταλική ομάδα επισημοποίησε πως αντικαταστάτης του θα είναι ο Φρεντ Βασέρ.

Το κενό που άφησε στη Sauber Motorsport θα το καλύψει ο Αντρέας Σάιντλ που αποχώρησε από τη McLaren. Τη θέση του Γερμανού, θα αναλάβει ο Αντρέα Στέλα.

Το δημοσίευμα βέβαια δεν αναφέρει πιθανά μπόνους τα οποία μπορεί να περιλαμβάνονται στα συμβόλαια.

Ωστόσο είναι άγνωστο τι ισχύει για τους μισθούς των υπόλοιπων επικεφαλής ομάδων.

Οι μισθοί των διευθυντών, όπως και των οδηγών, δεν περιλαμβάνονται στο ετήσιο budget cap.

Διαβάστε ακόμη: