Όλα καλά, πολύ καλά, οι εταιρείες πετρελαιοειδών στην Ελλάδα, εμφάνισαν τρελά κέρδη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022. Θέτω, όμως, ένα ερώτημα που δεν είναι μόνο δικό μου, τουναντίον αρχίζουν πλέον και το θέτουν όλοι όσοι βλέπουν τις τιμές της βενζίνης να έχουν πάει στο θεό.
Αλήθεια, οι εταιρείες αυτές, είναι άμοιρες ευθυνών για την απογείωση των τιμών των καυσίμων;
Είναι δυνατόν, τον Γενάρη για παράδειγμα, να έχει κλείσει ένα διυλιστήριο, τιμή που να έχει σχέση με τις σημερινές;
Γιατί, τα πρατήρια σήμερα πουλάνε τα καύσιμα που έχουν προμηθευτεί με συμβόλαια οι εταιρείες τουλάχιστον τρεις μήνες πίσω! Και μη μου πείτε ότι κάνω λάθος.
Και εκείνη η επίσκεψη του υπουργού Ανάπτυξης στα δύο διυλιστήρια της χώρας προ μικρού χρονικού διαστήματος, για ποιο λόγο έγινε; Και έφερε κάποιο αποτέλεσμα;
Προφανώς, αυτά είναι… ψιλά γράμματα, για τον φιλομαθή και λάτρη των Αρχαίων κ. Γεωργιάδη.
Τα αποτελέσματα είναι ολοφάνερα και καταστροφικά για την τσέπη κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου, που συν τοις άλλοις, οδηγεί τα κόστη μεταφοράς προϊόντων σε πρωτοφανή επίπεδα, παίζοντας σοβαρό ρόλο στις εκτίναξη των τιμών στο ράφι.
Παρεμπιπτόντως, δεν είναι οι Έλληνες εφοπλιστές, αυτοί οι οποίοι μεταφέρουν το ρωσικό πετρέλαιο σε διάφορες χώρες και πελάτες της Μόσχας;
Συνεπώς, δεν θα έπρεπε η Ελλάδα να έχει φθηνότερα καύσιμα; Αλλά, τι λέω, αφού το χρήμα δεν έχει χρώμα, όχι μόνο…εφοπλιστικό, αλλά ούτε καν πατριωτικό