Η εταιρεία πληροφοριών δεδομένων μελέτησε 4.400 ενήλικες από τις ΗΠΑ για να εκτιμήσει τη συνολική εμπιστοσύνη τους στη βιομηχανία σε μια προσπάθεια να μάθει το πώς χτίζεται και πως καταστρέφεται η εμπιστοσύνη ενός ανταγωνιστικού brand name του κλάδου.
Τα brand names των ξενοδοχείων και θέρετρων που κυριαρχούν στη λίστα το 2021 αντιπροσωπεύουν 8 από τα 10 κορυφαία λογότυπα που οι ταξιδιώτες αναζητούν για μια ικανοποιητική εμπειρία. Με τα ταξίδια να ξεκινούν και πάλι φέτος το καλοκαίρι, ακολουθεί μια ματιά στα πιο αξιόπιστα brand names του κλάδου.
Expedia
Το πιο ισχυρό ταξιδιωτικό γραφείο το 2021 κατέχει επίσης μία από τις πιο αξιόπιστες μάρκες της βιομηχανίας. Η Expedia είναι η μόνη διαδικτυακή ταξιδιωτική εταιρεία ανάμεσα στα κορυφαία 10, ξεπερνώντας την 11ο στην κατάταξη TripAdvisor, σύμφωνα με την έρευνα της Morning Consult.
Αν και ποτέ δεν ήταν μια σημαντική στιγμή για να κάνετε κράτηση με έναν έμπειρο ταξιδιωτικό σύμβουλο, είναι σαφές ότι οι καταναλωτές έχουν ορισμένες επιφυλάξεις σχετικά με τη θέση την πίστη τους στην Expedia.
Hyatt
Μία από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εταιρείες στον κόσμο, η Hyatt έχει κερδίσει σίγουρα περισσότερη εμπιστοσύνη από ό, τι έχει χάσει τα τελευταία 60 χρόνια. Η ανταπόκριση της εταιρείας στην πανδημική κρίση ήταν εντυπωσιακή καθώς πέρασε τις πρώτες μέρες και τις εβδομάδες αναπτύσσοντας κατευθυντήριες γραμμές καθαριότητας και πόρους και έγινε επίσης η πρώτη μεγάλη ξενοδοχειακή αλυσίδα που προσφέρει δωρεάν επιτόπιες δοκιμές COVID-19 σε όλες τις ιδιοκτησίες της στη Λατινική Αμερική.
Comfort
Ίσως η πιο αναγνωρίσιμη μάρκα μεσαίας κατηγορίας της Choice Hotels International, η Comfort έχει ένα όνομα που αντηχεί στους κουρασμένους ταξιδιώτες και εκείνους που κάνουν κράτηση την τελευταία στιγμή και προφανώς έχει καταφέρει αρκετά για να κάνει τους επισκέπτες να επιστρέφουν. Η έρευνα της Morning Consult υπογραμμίζει το γεγονός ότι οι επισκέπτες που επιθυμούν να εμπιστευτούν μια μάρκα δεν θέλουν πάντα να γοητεύονται, αλλά σίγουρα δεν θέλουν να απογοητεύονται όσον αφορά τις προσδοκίες τους.
Hilton Hotels & Resorts
Χρονολογείται από το 1919, η κορυφαία μάρκα Hilton Worldwide, τα Hilton Hotels and Resorts είναι αναπάντεχα ένα από τα πιο αξιόπιστα εμπορικά σήματα στα ταξίδια, αλλά εξακολουθεί να κερδίσει κάποιο σημαντικό έδαφος για να περάσει τους αντιπάλους της. Παρ ‘όλα αυτά, η έβδομη Hilton κατατάχθηκε στην πρώτη θέση στη λίστα των περιοδικών Fortune από τις 100 κορυφαίες εταιρείες για εργασία το 2020 με βάση την ικανοποίηση των εργαζομένων.
Best Western Hotels & Resorts
Η Best Western Hotels & Resorts είναι μια ακόμη από τις μάρκες ξενοδοχείων που κατατάσσεται στις πρώτες θέσεις το 2021. Σύμφωνα με την έρευνα της Morning Consult, 3 στους 5 Αμερικανούς ενήλικες δήλωσαν ότι τείνουν να εμπιστεύονται τα ξενοδοχεία και ότι το ξενοδοχείο θα έπρεπε να κάνει κάτι κακό να χάσουν αυτήν την εμπιστοσύνη. Η θέση της Best Western στην πρώτη δεκάδα είναι ένα περίτρανο παράδειγμα του οφέλους από την επίτευξη των προσδοκιών των καταναλωτών.
Walt Disney World Resort
Η Disney είναι αναμφισβήτητα η πιο ισχυρή μάρκα στον πλανήτη, οπότε ίσως να μην είναι τόσο σοκαριστικό γνωρίζοντας ότι η Walt Disney World Resort της Φλόριντα κατατάσσεται ως η πέμπτη πιο αξιόπιστη μάρκα ταξιδιών και φιλοξενίας στον κόσμο. Η πανδημία του COVID-19 και η επακόλουθη διακοπή λειτουργίας του κόσμου ανάγκασαν το θεματικό πάρκο να κάνει κάποιες αλλαγές για την υγεία και την ασφάλεια του προσωπικού και των επισκεπτών, αλλά ο αγαπημένος οικογενειακός προορισμός επανέρχεται στη κανονική της λειτουργεία.
Disneyland Resort
Το αυθεντικό πάρκο περιπέτειας με θέμα τη Disney, το Disneyland Resort στη Νότια Καλιφόρνια είναι ακόμη πιο αξιόπιστο από το αντίστοιχο του East Coast. Το πιο ευτυχισμένο μέρος στη Γη ήταν ακριβώς αυτό για την πλειονότητα των επισκεπτών που φαίνεται να γνωρίζουν ακριβώς τι παίρνουν όταν περνούν από τις περιστροφικές του πύλες.
Southwest Airlines
Όσον αφορά την εμπιστοσύνη, η εταιρεία αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, Southwest Airlines, προσφέρει τις καλύτερες τιμές μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών ανάμεσα των 4 ισχυρών των ΗΠΑ.
Η Southwest, η οποία γιορτάζει την 50ή επέτειό της αυτό το καλοκαίρι, πέρασε την πανδημία, περιορίζοντας ακόμη και την ικανότητα σε κάθε πτήση να επιτρέψει στα μεσαία καθίσματα να παραμείνουν ανοιχτά για αρκετούς μήνες το 2020.
Η Southwest είναι η μόνη αεροπορική εταιρεία στις κορυφαίες 10 , με τους ανταγωνιστές της Delta Air Lines (14η), η American Airlines (18η) και η United Airlines (20η) να έχουν πολύ δρόμο για να ξεπεράσουν την κυριαρχία της.
Marriott
Η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία στον κόσμο στον αριθμό των διαθέσιμων δωματίων δεν έφτασε εκεί με έλλειψη εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Η Marriott υπάρχει εδώ και σχεδόν έναν αιώνα και είναι σαφές ότι η μάρκα έχει κάνει αρκετά για να κρατήσει τους πιστούς επισκέπτες της να επιστρέφουν και να εμπνέει εμπιστοσύνη σε ταξιδιώτες που μπορεί να κάνουν check in για πρώτη φορά.
Holiday Inn
Η αλυσίδα Holiday Inn InterContinental Hotels Group (IHG) δίνει στους ταξιδιώτες την περισσότερη αυτοπεποίθηση, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Morning Consult. Ιδρύθηκε στο Μέμφις του Τενεσί πριν από περίπου επτά δεκαετίες, από τότε η Holiday Inn έχει γίνει μεγάλο κομμάτι του πολιτισμού, κερδίζοντας τη φήμη ως αξιόπιστο μέρος για να μείνετε σε όλο τον κόσμο. Η αλυσίδα ξενοδοχειακών μονάδων αποτελεί ίσως το πιο γνωστό από τα πολλά brand names στον κόσμο.