Τα εν λόγω έγγραφα περιέγραφαν την αγορά του 50% της Red Bull Technology, η οποία κατασκευάζει το πλαίσιο για την ομάδα της Formula 1 Oracle Red Bull Racing. Ανέφεραν δε ότι η συνεργασία θα επεκταθεί και στην ξεχωριστή επιχείρηση της ομάδας F1. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί οι λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα δομηθεί η συμφωνία.

Αντίθετα, οι τηλεφωνικές συνομιλίες και οι ανταλλαγές εμπιστευτικών email ανάμεσα σε παράγοντες και των δύο πλευρών υποδηλώνουν ότι εξακολουθούν να υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με το πόση και τι είδους τεχνολογία θα προμηθεύσει η Porsche τη Red Bull Racing και ποια θα είναι η σχέση της με την αδελφή αγωνιστική ομάδα της Red Bull, την AlphaTauri.

Επίσης δεν έχει διευκρινηστεί ακόμα ποιο από τα δύο μέρη θα αποφασίζει την στελέχωση της ομάδας, συμπεριλαμβανομένων και των οδηγών των μονοθεσίων. Τον Απρίλιο, το Εποπτικό Συμβούλιο του ομίλου VW ενέκρινε τα σχέδια της Porsche και της Audi να ενταχθούν στη Formula 1. Τον Μάιο, ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche (πλέον και ολόκληρου του ομίλου VW), Oliver Blume, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη κινητήρα για την F1.

«Οι εταιρείες εξακολουθούν να συμμετέχουν σε εποικοδομητικές συζητήσεις», είπε ο Thomas Hagg, διευθυντής διεθνών εκδηλώσεων και αθλητικών επικοινωνιών της Porsche. «Δεν έχει ληφθεί ακόμη οριστική απόφαση».
Πηγές που γνωρίζουν τη διαδικασία αναφέρουν ότι η ακριβής ημερομηνία για την οριστικοποίηση της συμφωνίας παραμένει αβέβαιη αλλά ότι η Porsche και η Red Bull θα μπορούσαν να καταλήξουν σε επίσημη συμφωνία μέχρι το τέλος του καλοκαιριού.

Οι φήμες για μια πιθανή είσοδο της Porsche στη Formula 1 κυκλοφορούν εδώ και χρόνια. Τα στελέχη της Porsche είχαν υπονοήσει μια πιθανή είσοδο ήδη από το 2010. Η οριστική απόφαση για ένταξη, ωστόσο, επιβεβαιώθηκε επιτέλους τον Απρίλιο.

Ο –πρώην πλέον- CEO της VW, Herbert Diess, είχε τότε δηλώσει: «Υποθέτουμε ότι  στο τέλος της δεκαετίας η F1 θα εξακολουθεί να είναι το μεγαλύτερο θέαμα μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο, ακόμη περισσότερο από ό,τι σήμερα. Μάλιστα θα έχει ακόμα μεγαλύτερη απήχηση τόσο στην Κίνα όσο και στις ΗΠΑ. Και επαγωγικά θα είναι επίσης η μεγαλύτερη πλατφόρμα μάρκετινγκ για premium οχήματα».

Τον Ιούνιο, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο Bloomberg TV, ο Christian Horner, ο διευθύνων σύμβουλος της Red Bull Racing Ltd., είπε ότι καλωσορίζει την πρόθεση των Porsche και Audi να ενταχθούν στην F1 και ότι θα ήταν «λογικό» η Red Bull να διερευνήσει την ιδέα μιας συνεργασίας.

«Είναι φανταστικό που σκέφτονται την είσοδό τους στη Formula 1», είπε ο Horner. «Η Porsche είναι μια εμβληματική μάρκα. Θα ήταν λογικό να συζητήσουμε μαζί τους αφού οριστικοποιήσουν την πρόθεσή τους να μπουν στο άθλημα». Μια τέτοια συμφωνία θα επωφεληθεί από τα σχέδια της F1 για αλλαγή των κονονισμών που αφορούν τις μονάδες ισχύος από το 2026. Οι αλλαγές θα υποχρεώσουν στις ομάδες να αυξήσουν την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας των σημερινών υβριδικών V6 turbo κινητήρων και να χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Porsche συμμετέχει στην F1. Η εταιρεία από το Τσουφενχάουζεν συμμετείχε σε αγώνες F1 από το 1957 έως το 1964. ο Αμερικανός οδηγός Dan Gurney κέρδισε τη μοναδική νίκη της ομάδας στη F1 εκείνης της εποχής στο γαλλικό Grand Prix του 1962 πριν η ομάδα αποσυρθεί λόγω του υψηλού κόστους των αγώνων.

Η Porsche επέστρεψε στην F1 το 1983 ως προμηθευτής V6 turbo κινητήρων στην ομάδα της McLaren. Τα μονοθέσια της McLaren με κινητήρα Porsche κέρδισαν τα πρωταθλήματα κατασκευαστών το 1984 και το 1985, καθώς και 25 ατομικές νίκες από το 1984 έως το 1987, (19 νίκες από τον Alain Prost και έξι από τον Niki Lauda) πριν η Porsche αποχωρήσει από το πρωτάθλημα για δεύτερη φορά.
Το 1991 ήταν η τελευταία χρονιά εμπλοκής της Porsche στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητιμού, όταν προμήθευε κινητήρες στην Footwork Arrows. Η ομάδα απέτυχε να κερδίσει έστω και έναν βαθμό εκείνη τη σεζόν και τελικά απευθύνθηκε σε διαφορετικό προμηθευτή κινητήρα.
Οι αξιωματούχοι της Porsche λένε ότι το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA πρέπει να οριστικοποιήσει τις τεχνικές προδιαγραφές των νέων μονάδων ισχύος που θα τοποθετηθούν το 2026 πριν η εταιρεία αποκαλύψει λεπτομέρειες για την είσοδό της στο Πρωτάθλημα.