Συμφόρηση στη Θάλασσα Μαρμαρά από 120 φορτηγά πλοία τα οποία είναι φορτωμένα με σιτηρά και συμμετέχουν στην πρωτοβουλία του ΟΗΕ στη διευκόλυνση των εξαγωγών για την αποτροπή επισιτιστικής κρίσης.
Οι χρόνοι που τα πλοία πρέπει να περιμένουν για επιθεωρήσεις στην Κωνσταντινούπολη έχουν αυξηθεί από 5 έως 6 ημέρες, σε 10 έως 15 ημέρες, αυξάνοντας τη ζήτηση για περισσότερους επιθεωρητές από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.
Η Ρωσία ήταν απρόθυμη να στείλει πρόσθετους επιθεωρητές για να βοηθήσει στην εκκαθάριση της καθυστέρησης αυξάνοντας την ένταση με τις ουκρανικές αρχές.
«Τα πλοία που χρησιμοποιούνται σε αυτό το εμπόριο είναι συνήθως παλαιότερα και μικρότερα, αλλά κάθε ένα από αυτά πρέπει να επιθεωρείται από τις ουκρανικές, ρωσικές, τουρκικές αρχές και τις αρχές του ΟΗΕ βάσει της εμπορικής συμφωνίας.
Οι χρόνοι που τα πλοία πρέπει να περιμένουν για επιθεωρήσεις στην Κωνσταντινούπολη έχουν αυξηθεί από 5 έως 6 ημέρες, σε 10 έως 15 ημέρες, αυξάνοντας τη ζήτηση για περισσότερους επιθεωρητές από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές» και προσθέτουν:
«Η Ρωσία ήταν απρόθυμη να στείλει πρόσθετους επιθεωρητές για να βοηθήσει στην εκκαθάριση της καθυστέρησης αυξάνοντας την ένταση με τις ουκρανικές αρχές. Η συσσώρευση που δημιουργήθηκε αποτελεί απόδειξη της επιτυχίας της εμπορικής συμφωνίας, καθώς περισσότεροι από 6,5 εκατομμύρια τόνοι γεωργικών προϊόντων μεταφέρθηκαν και το θαλάσσιο εμπόριο στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας διατηρήθηκε ζωντανό».