Στον όμιλο Μυτιληναίου (ΜΕΤΚΑ) φαίνεται ότι θα καταλήξει σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις το έργο του προβλήτα 6 του ΟΛΘ, προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ συν ΦΠΑ καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν πως μέχρι στιγμής κανείς άλλος εκ των τεσσάρων που επέδειξαν ενδιαφέρον στο πρώτο σκέλος του διαγωνισμού και υπέβαλαν φακέλους στις 22 Δεκεμβρίου 2023, υπέβαλε οικονομική προσφορά!

Θυμίζεται ότι μετά την επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού στον οποίο είχε ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος ο Μυτιληναίος μαζί με Rover Maritime και HDK, εκδήλωσαν ενδιαφέρον τέσσερα σχήματα: ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ, Αβαξ, Άκτωρ – Κωνσταντινίδης και η Αρχιρόδον!

Εκ των οποίων την ώρα τούτη μόνο το σχήμα ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ υπέβαλε πρόταση, με ΑΒΑΞ και ΑΚΤΩΡ να μην κατεβαίνουν με μόνο ανοικτό σημείο την Αρχιρόδον που πιθανότατα δεν θα κατέβει!

Υπό αυτή την έννοια, το μεγάλο έργο του προβλήτα 6 των 160 εκατ. ευρώ του ΟΛΘ του Ιβάν Σαββίδη, που κατά τους εργολάβους θα φτάσει πάνω από τα 200 εκατ. ευρώ, κατά πάσα πιθανότητα θα καταλήξει στον Μυτιληναίο που κατεβαίνει μόνος του με την ΤΕΚΑΛ, σε έναν διαγωνισμό που τον έχει ξανακερδίσει και που σύμφωνα με τους άγραφους κανόνες της πιάτσας αλλά και τις υφιστάμενες συμφωνίες των εργολάβων, τον δικαιούται πέραν πάσης αμφιβολίας!

Διαβάστε ακόμη: