Το νέο αφεντικό της Starbucks Corp., Brian Niccol, αναφέρθηκε στα πάντα στην πρώτη του παρουσίαση για τα κέρδη μετά την ανάληψη της θέσης του διευθύνοντος συμβούλου. Υποσχέθηκε να ετοιμάσει ροφήματα για τους πελάτες των καταστημάτων σε τέσσερα λεπτά ή λιγότερο και να αναπτύξει ένα πιο οργανωμένο σύστημα για τις παραγγελίες μέσω κινητού τηλεφώνου.
Επιβραδύνει επίσης τα εγκαίνια νέων καταστημάτων και τις ανακαινίσεις, καθώς η Starbucks διερευνά πώς να κάνει το σχεδιασμό τους πιο λειτουργικό για τους εργαζόμενους και φιλόξενο για τους επισκέπτες. Η εταιρεία θα επικεντρωθεί εκ νέου στον καφέ, ενώ θα είναι πιο πειθαρχημένη με τις νέες προσφορές.
Επιπλέον, ο Niccol θέλει να περιορίσει την εξατομίκευση, καθώς οι απεριόριστες επιλογές ποτών προσθέτουν στη ροή εργασίας των baristas και προκαλούν καθυστερήσεις. Σε συνέντευξή του την Τετάρτη, παρομοίασε όλες τις επιλογές με «όταν βλέπεις ένα μικρό παιδί να πηγαίνει στο μηχάνημα του σιντριβανιού και να σπρώχνει κάθε ποτό του σιντριβανιού στο φλιτζάνι του».
Η Starbucks κατέγραψε ένα νέο ρεκόρ με τον αριθμό του δικτύου των καταστημάτων της να φτάνει στα 790 καταστήματα, αλλά και με την είσοδό της σε 166 νέες αγορές κομητειών της ηπειρωτικής Κίνας για το οικονομικό έτος που έληξε στις 29 Σεπτεμβρίου του 2024, παρά τη συγκριτική μείωση των πωλήσεών της σε παγκόσμιο επίπεδο, ανέφερε η εταιρία στην ετήσια οικονομική αναφορά της.
Στο τέταρτο οικονομικό τρίμηνο, οι πωλήσεις των καταστημάτων της Starbucks κατέγραψαν ετήσια μείωση 7% που προκλήθηκε από μία αντίστοιχη μείωση κατά 8% στις συναλλαγές της εταιρίας με τους πελάτες της.
Στην κινεζική αγορά, οι πωλήσεις της αμερικανικής εταιρίας μειώθηκαν κατά 14%, ενώ καταγράφηκε μέση μείωση στην έκδοση αποδείξεων από τις ταμειακές μηχανές της κατά 8%, αλλά και μείωση 6% συγκριτικά στις συναλλαγές της Starbucks, με τους πελάτες της.
Παρά την καθοδική πορεία των πωλήσεων στα καταστήματά της, ο αμερικανικός κολοσσός στον τομέα του καφέ, πρόσθεσε 290 νέα καταστήματα στην κινεζική αγορά στο τέταρτο τρίμηνο, με τον αριθμό αυτό ν’ αντιστοιχεί σε ποσοστό 40% από τα 722 νέα καταστήματα που ίδρυσε η Starbucks παγκοσμίως.