Σε καταθέσεις 2,5 δισ. ευρώ, δάνεια ύψους 600 εκατ. ευρώ και 1,9 εκατ. πελάτες στοχεύει έως το 2028 η digital Bank της Τράπεζας Πειραιώς, Snappi.
Από χθες η νεοτράπεζα ανακοίνωσε ότι προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους κατοίκους της Ελλάδας να εγγραφούν στη λίστα αναμονής και να εξασφαλίσουν πρόσβαση στην εφαρμογή Snappi πριν από το επίσημο λανσάρισμα, που αναμένεται έως τα τέλη του β΄ τριμήνου.
Η νέα τράπεζα που θέλει να ανταγωνιστεί τις ψηφιακές τράπεζες, όπως η Revolut και η N26, θα λειτουργεί με ελληνικό IBAN.
Η Snappi έχει δημιουργηθεί από την Τράπεζα Πειραιώς και την ελληνική fintech, τη Natech, με εξειδίκευση στη δημιουργία τραπεζικού λογισμικού και έδρα τα Ιωάννινα. Εντάσσεται στο επιχειρησιακό πλάνο του ομίλου Πειραιώς για ενίσχυση και διαφοροποίηση των πηγών εσόδων.
Οπως σημειώνεται σε ανακοίνωση, «θα προσφέρει μια αμιγώς ψηφιακή εμπειρία φιλική προς τον χρήστη και ένα πλήρες φάσμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, όπως τραπεζικούς λογαριασμούς, ψηφιακές και φυσικές χρεωστικές κάρτες, την υπηρεσία “Αγόρασε τώρα πλήρωσε αργότερα” (Buy Now Pay LATER-BNPL) και εξυπηρέτηση πελατών 24/7». Συγκεκριμένα, με την εφαρμογή της Snappi, σύντομα οι χρήστες θα μπορούν να απολαμβάνουν:
– Δωρεάν άνοιγμα λογαριασμού από όπου κι αν βρίσκονται, εύκολα και γρήγορα.
– Αμεση έκδοση ψηφιακής και φυσικής χρεωστικής κάρτας για απρόσκοπτες συναλλαγές.
– Αμεσες μεταφορές χρημάτων και πληρωμές λογαριασμών.
– Ευέλικτες πληρωμές με την υπηρεσία «Πλήρωσε αργότερα» (Pay Later).
– Εργαλεία και συμβουλές διαχείρισης χρημάτων με στόχο τη λήψη σωστών οικονομικών αποφάσεων.
– Αριστη εξυπηρέτηση πελατών 24/7 από προσωπικό.
Στόχος, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πειραιώς, να προσφέρει «προσωποποιημένη τραπεζική εμπειρία με ευέλικτες και γρήγορες διαδικασίες, αλλάζοντας τα δεδομένα που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα».
Οσοι εγγραφούν στη λίστα αναμονής θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μέσα από κλήρωση εξατομικευμένες εμπειρίες ειδικά σχεδιασμένες στις προτιμήσεις τους σε τομείς όπως ο αθλητισμός, η μουσική, οι τέχνες, το gaming, το φαγητό και τα ταξίδια – και όπως εξήγησε η διευθύνουσα σύμβουλος της Snappi, Γκαμπριέλα Κίντερτ, «η ανατροφοδότηση είναι ζωτικής σημασίας, καθώς μέσα από αυτή τη διαδικασία βελτιώνουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, αλλά και τη συνολική εμπειρία που θέλουμε να αποκομίσουν οι πελάτες της Snappi».
Η τράπεζα στοχεύει κυρίως στην προσέλκυση νεότερων ηλικιών που αποφεύγουν το παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα και με βάση τον σχεδιασμό, το 2025 θα ξεκινήσει με 100.000 πελάτες, που θα αυξηθούν σταδιακά σε 600.000 το 2026. Ο στόχος για 1,9 εκατ. πελάτες το 2028 θα υποστηριχθεί και από την επέκταση στο εξωτερικό, καθώς η τράπεζα έχοντας αδειοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα διαθέτει διαβατήριο για επέκταση και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Εκτός από το πλήρες φάσμα υπηρεσιών και προϊόντων πληρωμών θα προσφέρει επίσης καταναλωτικά δάνεια και μικροχρηματοδοτήσεις μέσω ψηφιακών καναλιών, όπως προϊόντα embedded finance για τους συνεργαζόμενους εμπόρους και λύσεις για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και εύπορους πελάτες.
Οπως προβλέπει το επιχειρησιακό πλάνο της Τράπεζας Πειραιώς, τα έσοδα για το 2026 θα διαμορφωθούν στα 20 εκατ. ευρώ και θα αυξηθούν στα 95 εκατ. ευρώ το 2027 και στα 135 εκατ. ευρώ το 2028, ενώ τα πρώτα κέρδη αναμένονται το 2028, καθώς μέχρι τότε η Snappi θα απορροφήσει σημαντικές επενδύσεις ύψους έως 245 εκατ. ευρώ.