search

ΚΟΣΜΟΣ

Situationship: Η μεγαλύτερη τάση στο Tinder για το 2022

Οι χρήστες του Tinder για το 2022, σύμφωνα με την ετήσια επισκόπηση που εκδίδει κάθε χρόνο το δημοφιλές dating app, την Year in Swipe, δεν θέλουν να είναι ούτε μόνοι τους αλλά ούτε και σε σχέση. Προτιμούν να…

Situationship

Οι χρήστες του Tinder για το 2022, σύμφωνα με την ετήσια επισκόπηση που εκδίδει κάθε χρόνο το δημοφιλές dating app, την Year in Swipe, δεν θέλουν να είναι ούτε μόνοι τους αλλά ούτε και σε σχέση. Προτιμούν να βρίσκονται στον ενδιάμεσο χώρο μιας situationship και, σίγουρα, δεν βγαίνουν για ραντεβού σε μπαρ ή ρεστοράν.

Αύξηση κατά 49% στις situationships

“Εκατομμύρια νέοι ενήλικοι, που ξεκίνησαν να βγαίνουν ραντεβού κατά τη διάρκεια των lockdowns, απέδειξαν ότι ήταν έτοιμοι να κοινωνικοποιηθούν και στην πραγματική ζωή μέσα στο 2022. Μάλιστα, κόντρα στο τι έκαναν οι προηγούμενες γενιές, βγήκαν ραντεβού με τους δικούς τους όρους, χωρίς να παίζουν παιχνιδάκια”, όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου της εταιρείας στην οποία ανήκει το Tinder.

Το πλέον ενδιαφέρον συμπέρασμα της επισκόπησης είναι η παντοκρατορία των situationships, οι οποίες περιγράφονται ως κάτι παραπάνω από ένα “ψωνιστήρι” και κάτι αρκετά μακριά από μια παραδοσιακή σχέση, που όμως είναι σαφώς ορισμένο. Ο λόγος που ξεχωρίζει η συγκεκριμένη τάση είναι ότι σημειώθηκε αύξηση κατά 49% στη χρήση της λέξης “situationship” στα bios των χρηστών του Tinder.

Κάποια ακόμα ενδιαφέροντα συμπεράσματα του Tinder’s Year in Swipe

– Οι έξοδοι για φαγητό και ποτό είναι passé. Άνοδο το 2022 σημείωσαν τα πικνίκ, τα μίνι γκολφ και τα drive-ins, ενώ οι δύο κορυφαίες δραστηριότητες που αναφέρονταν στα προφίλ του Tinder ήταν η πεζοπορία και το bowling.

– Η γιόγκα, τα vintage ρούχα και οι συναυλίες ήταν τα ενδιαφέροντα που έφεραν τα περισσότερα “match” στις Ηνωμένες Πολιτείες.

– Παγκοσμίως, τα κορυφαία ενδιαφέροντα που αναγράφονταν στα προφίλ του Tinder ήταν τα sneakers, το sushi και η φράση “90s kid”.

– Οι singles αποδεικνύονται πολιτικοποιημένοι. Το 53% των νεαρών singles δήλωσε ότι βρίσκει πιο γοητευτικό το να κάνει match με κάποιον που πηγαίνει και ψηφίζει στις εκλογές, ενώ το 75% των singles έψαχνε να κάνει match με ένα άτομο που σέβεται ή συμμετέχει ενεργά στα κοινωνικά ζητήματα.

– Τέλος, πολύ της μόδας είναι η αστρολογία. Τα ζώδια είναι η πιο δημοφιλής περιγραφή που προστίθεται στα προφίλ του Tinder μετά από το αν κάποιος είναι καπνιστής ή όχι, αν έχει pet και τις διατροφικές του συνήθειες. Παραδόξως (ή και όχι), τα περισσότερα match έγιναν ανάμεσα σε χρήστες του ίδιου ζωδίου.

Διαβάστε ακόμη: