H καριέρα του δημοφιλούς Clio ξεκίνησε το 1990, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο έχει σημειώσει 16 εκατομμύρια πωλήσεις. Επίσης έχει ανακηρυχτεί δυο φορές «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Το φρεσκαρισμένο Clio ακολουθεί πλέον τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault, με την εξωτερική του εικόνα να δείχνει πιο δυναμική και κομψή.

Παρατηρήστε τη φαρδύτερη μάσκα με πολλές επιχρωμιωμένες πινελιές, στο κέντρο της οποίας δεσπόζει το νέο λογότυπο της γαλλικής εταιρίας. Παράλληλα τα λεπτότερα Led εμπρός φωτιστικά σώματα επεκτείνονται κάθετα στα άκρα του προφυλακτήρα. Στο πίσω τμήμα τώρα, τα επίσης Led φωτιστικά σώματα διατηρούν το χαρακτηριστικό σχήμα «C», ενώ έχουν πιο διάφανο περίβλημα, ενώ ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση διαφέρει η σχεδίαση του πίσω διαχύτη. Το ανανεωμένο Clio προσφέρεται με πέντε διαφορετικά σχέδια ζαντών, ενώ η παλέτα για το αμάξωμα περιλαμβάνει τις αποχρώσεις «ArcticWhite», «Platinum Gray», «Black Pearl Black», «Iron Blue», «Decir Red», «Valencia Orange» και τη νέα τριπλής επίστρωσης «Rafal Gray».

Μικρότερης έκτασης είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό του ανανεωμένου Clio. Στάνταρ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 7 ή 10 ιντσών, ενώ η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής είναι 7 ή 9,3 ιντσών. Το σύστημα πολυμέσων επιτρέπει ασύρματη συνδεσιμότητα για smartphones μέσω Android Auto και Apple Car Play, πλοήγηση και κάμερα 360 μοιρών.

Τα υλικά στα ενδότερα περιγράφονται πιο βιώσιμα, ενώ απουσιάζει εντελώς το δέρμα, με τα καθίσματα να καλύπτονται από ένα υλικό κατασκευασμένο από οργανικές και πολυεστερικές ίνες, που ονομάζεται TEP.

Στη φαρέτρα του το ανανεωμένο Clio διαθέτει συνολικά 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, ενώ ξεχωρίζει το adaptive cruise control που μπορεί να ακινητοποιεί και να επανεκκινεί το όχημα, καθώς και η ημι-αυτόνομη λειτουργία παρκαρίσματος.

Η γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου Clio περιλαμβάνει το βασικό τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό «χιλιάρη» των 65 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό 5αρι κιβώτιο ταχυτήτων. Συνεχίζουμε με τον turbo ΤCe του 1.0 λίτρου, απόδοσης 90 ίππων, παρέα με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Στο πόστο της παραμένει η υβριδική έκδοση E-Tech με συνδυαστική ισχύ 145 ίππων, «παντρεύοντας» ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1.6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1.2 kWh.

Το «παρών» δίνει και η έκδοση διπλού καυσίμου LPG με τρικύλινδρο κινητήρα. Για όσους επιμένουν στο diesel θα προσφέρεται ο 1.5 BluedCi των 100 ίππων, με μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων. Τέλος, να πούμε ότι το ανανεωμένο Clio απέκτησε τη νέα σπορτίφ έκδοση EspritAlpine της Renault.

Διαβάστε περισσότερα