Το νέο Micra θα είναι ηλεκτρικό και θα «γεννηθεί» στη Γαλλία. Δεν θα έχει καμία σχέση με το Micra που γνωρίζουμε σήμερα, σε σχήμα και τεχνολογία. Το πρώτο Micra στην ιστορία του μοντέλου που θα ακολουθήσει τη φιλοσοφία του ρεύματος. Μπορεί η καταγωγή του μοντέλου να είναι από την Ιαπωνία, αλλά θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault Electri City στη Νότιο Γαλλία, αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα. Θα αναπτυχθεί στην πλατφόρμα CMF-BEV, πάνω στην οποία θα βασιστούν τα νέα Renault 4 και Renault 5 που θα είναι και αυτά ηλεκτρικά. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες τα εξαρτήματα μεταξύ των αμιγώς ηλεκτρικών Nissan Micra και Renault 5 θα είναι κοινά στο 80%, μειώνοντας έτσι σημαντικά το κόστος
Η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού Micra αναμένεται να ξεκινήσει το 2026.Την ίδια χρονιά θα δει και τα φώτα της δημοσιότητας ένα νέο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα που προς το παρόν φέρει τον κωδικό FlexEVan. Θα φέρει τα σήματα τόσο της Renault, όσο και της Nissan. Το αμιγώς ηλεκτρικό Micra αποτελεί μια από τις τελευταίες συμφωνίες της συμμαχίας Alliance που την απαρτίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες Renault, Nissan, Mitsubishi, οι οποίες προσφάτως επισημοποίησαν τα κοινά «έργα» που εντάσσονται στην ενίσχυση της συμφωνίας, ιδίως όσον αφορά τα νέα αυτοκίνητα.
Μέρος της συμφωνίας και τα νέα Mitsubishi Colt και ASX που βασίζονται στα Renault Clio και Captur, αντίστοιχα, και μοιράζονται την πλατφόρμα CMF-B.Συμφωνήθηκε επίσης στην ανασύνταξη των αντιπροσωπειών και των κέντρων εξυπηρέτησης πελατών, ξεκινώντας άμεσα από την Ευρώπη. Στην πράξη, η Renault, η Nissan και η Mitsubishi στοχεύουν στην επέκταση ενός κοινού δικτύου πωλήσεων για να αυξήσουν τα κέρδη των αντιπροσώπων και να μειώσουν το κόστος. Επομένως, ο αριθμός των αντιπροσωπειών που θα διανέμουν αυτοκίνητα των τριών σημάτων θα αυξηθεί, αλλά θα υπάρχουν επίσης κοινές στρατηγικές για υπηρεσίες μετά την πώληση, τη χρηματοδότηση και για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, μέσω της Mobilize Financial Services.
Στα άμεσα σχέδια είναι και η ανάπτυξη ενός ευρύτερου κοινού δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που θα εγκατασταθεί στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες Renault και Nissan, όπως και η συνεργασία κοινών βιομηχανικών εταίρων μεταξύ των δύο εταιριών για την ανακύκλωση μπαταριών στο τέλος του κύκλου ζωής τους.
Τα τρία «κλειδιά» της συμμαχίας Alliance,όπως προέκυψαν μετά την ανάπτυξη των σχεδίων, που έχει να κάνει με τον μέλλον της είναι τα εξής.
Το πρώτο αφορά την επανεκκίνηση της συνεργασίας με επιχειρησιακά έργα στην Ευρώπη, την Ινδία και τη Λατινική Αμερική τα οποία επικεντρώνονται σε «αγορές, οχήματα και τεχνολογίες».
Το δεύτερο έχει να κάνει με την είσοδο της Nissan ως μετόχου της Ampere (σε ποσοστό 15%), του νέου τμήματος του Ομίλου Renault που είναι αφιερωμένο στον ηλεκτρισμό και το λογισμικό.
Η Mitsubishi δε συμμετέχει σε αυτό το σχήμα προς το παρόν (;).Επίσης σε ένα άλλο στρατηγικό πλάνο είναι το εξής. Η Nissan όσο και η Mitsubishi θα μπορούσαν επίσης να γίνουν πελάτες ενός νέου σχεδίου με την επωνυμία Horse του Ομίλου Renault, το οποίο θα έχει να κάνει αποκλειστικά με τους θερμικούς κινητήρες, με χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων αλλά και με υβριδικά σύνολα.
Το τρίτο σημείο αφορά την εξισορρόπηση των «διασταυρούμενων μετοχών», με τη Renault να μειώνει το μερίδιό της στη Nissan από 43,4% σε 15%, ενώ και τα δύο μέρη μπορούν ελεύθερα να ασκήσουν τα δικαιώματα ψήφου που συνδέονται με το άμεσο μερίδιο του 15%. Όλα αυτά έγιναν με το που προσχώρησε στην κεφαλή του ομίλου Renault ο Λούκα Ντε Μέο. Κορυφαίος διευθύνων σύμβουλος με άποψη και γνώση πέρα και από την Ευρώπη.
Διαβάστε ακόμη: