Ο γαλλικός όμιλος οινοπνευματωδών ποτών Remy Cointreau προέβλεψε χαμηλότερες πωλήσεις και κερδοφορία για το σύνολο της χρήσης του 2023/24, λέγοντας σε σχετική ανακοίνωση ότι η βασική αγορά των ΗΠΑ δεν θα δει ανάκαμψη πωλήσεων πριν από το 2024.

Ο κατασκευαστής του περίφημου κονιάκ Remy Martin και του λικέρ Cointreau επανέλαβε ότι αναμένει μείωση 15%-20% στις οργανικές πωλήσεις, ενώ το τρέχον λειτουργικό περιθώριο θα δει μια “περιορισμένη πτώση” χάρη σε ένα σχέδιο μείωσης κόστους περίπου €100 εκατ εκ των οποίων τα €25 εκατ. έχουν ήδη επιτευχθεί στο πρώτο εξάμηνο.

Τα λειτουργικά κέρδη για το εξάμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου ανήλθαν στα €169,1 εκατ. (€185,64 εκατ.), μια οργανική πτώση 43%, σύμφωνα με τις προσδοκίες για υποχώρηση της τάξης του 43,4% σε δημοσκόπηση 16 αναλυτών της αγοράς που πραγματοποίησε η εταιρεία.

Η εταιρεία ανέφερε ήδη ότι οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου μειώθηκαν κατά 22,2% στα €636,7 εκατ.

«Τα αποτελέσματά μας στο πρώτο εξάμηνο επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τις εξελίξεις στην αγορά των ΗΠΑ, η οποία αντιμετώπισε αντίξοες οικονομικές συνθήκες, όπως τα υψηλά επιτόκια και την αύξηση του κόστους που έπληξε την κατανάλωση», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Eric Vallat. «Σε αυτό το πλαίσιο, παραμένουμε στην πορεία, πεπεισμένοι ότι η στρατηγική μας που βασίζεται στην αξία εξακολουθεί να στηρίζεται σε ευνοϊκές μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες τάσεις», πρόσθεσε.

Ο όμιλος Remy Cointreau επιβεβαίωσε επίσης όλους τους οικονομικούς στόχους για την περίοδο 2029-30.

Διαβάστε ακόμη: