Ο βιομηχανικός μέσος όρος Dow Jones έπεσε πάνω από 200 μονάδες την Τρίτη, καθώς οι έμποροι αξιολόγησαν την άνοδο των τιμών του πετρελαίου και τι μπορεί να σημαίνει αυτό για την παγκόσμια οικονομία.
Ο Dow υποχώρησε 236 μονάδες, ή 0,7%, ενώ ο S&P 500 υποχώρησε επίσης κατά 0,7% μετά το άνοιγμα υψηλότερα. Ο Nasdaq Composite υποχώρησε 0,6%.
Ο S&P 500 κατευθύνθηκε προς την πρώτη του πτώση εδώ και πέντε ημέρες, αφού οι νέες θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ έπεσαν κάτω από τα 10 εκατομμύρια για πρώτη φορά σε σχεδόν δύο χρόνια, ένα σημάδι ότι η κάποτε “ζεστή” αγορά εργασίας που στηρίζει την οικονομία αρχίζει να επιβραδύνεται.
«Υπάρχουν ακόμη πολλές θέσεις εργασίας σε σχέση με [τους] ανέργους», δήλωσε ο Ed Yardeni, πρόεδρος της Yardeni Research. «Η αγορά είναι πολύ ευαίσθητη σε οποιαδήποτε μικρή αλλαγή προς την κατεύθυνση που δεν θέλουν να δουν».
Οι πτώσεις της Τρίτης έθεσαν τον S&P 500 και τον Dow σε τροχιά να διακόψουν ένα ανοδικό σερί τεσσάρων ημερών. Η άνοδος ήταν 0,4% και 1%, αντίστοιχα, εχθές Δευτέρα.
Ασφαλώς, οι αγορές αποδείχθηκαν ανθεκτικές πρόσφατα, με τους κύριους μέσους όρους να αυξάνονται ακόμη και όταν αντιμετωπίζουν επίμονο πληθωρισμό, τραπεζική κρίση και υψηλότερα επιτόκια.
Υπεθυμίζεται ότι αυτή την εβδομάδα, η αγορά ενέργειας έγινε άλλη μια πιθανή πηγή αβεβαιότητας, αφού ο ΟΠΕΚ+ ανακοίνωσε ότι μείωσε την παραγωγή κατά 1,16 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου την ημέρα.
Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του West Texas Intermediate είχαν το μεγαλύτερο ημερήσιο κέρδος εδώ και σχεδόν ένα χρόνο στις ειδήσεις. Την Τρίτη, ωστόσο, το αργό διαπραγματεύτηκε ελαφρώς χαμηλότερα.
Η Morgan Stanley με σχετικό σημείωμα προς τους πελάτες αναδεικνύει μια αγορά
Εν τω μεταξύ η Morgan Stanley με σχετικό σημείωμα προς τους πελάτες τόνισε ότι η αγορά της λιανικής διαφήμισης μέσων ενημέρωσης θα φτάσει τα 130 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025 και αυτές οι μετοχές θα ωφεληθούν περισσότερο.
Σε ένα σημείωμα προς τους πελάτες την Τρίτη, ο αναλυτής Matthew Cost χαρακτήρισε τις διαφημιστικές εταιρείες τεχνολογίας Trade Desk και Criteo ως τους μεγαλύτερους ωφελούμενους από την αναπτυσσόμενη αγορά και ονόματα που θα πρέπει να ευημερήσουν από την προσπάθεια των λιανοπωλητών να αξιοποιήσουν τα δεδομένα των καταναλωτών και να δημιουργήσουν διαφημίσεις στο διαδίκτυο.