Για τα ώριμα ηλικιακά κορίτσια, το όνομα Γκέρμπερ είναι συνώνυμο με τις πεντανόστιμες παιδικές κρεμούλες με τις οποίες μεγάλωσαν. Ο Πρίσλεϊ Γκέρμπερ είναι τόσο νόστιμος όσο η ομώνυμη φρουτόκρεμα με βάση την μπανάνα, δηλαδή όχι πολύ γλυκός αλλά με μια περίεργα ευχάριστη στυφάδα. Ο γιος της Σίντι Κρόφορντ και του Ράντι Γκέρμπερ και ο αδελφός της Κάια Γκέρμπερ έχει πλασαριστεί για τα καλά στη βιομηχανία της μόδας.
Όσοι παρακολουθούν την πορεία της αδελφής του, τον έχουν δει και τον έχουν προσέξει. Συνοδεύει συχνά την Κάια σε επίσημες εκδηλώσεις και πάρτι. Είναι πολύ δεμένος με την αδελφή του. Μάλιστα, έχει χτυπήσει κι ένα τατουάζ με το όνομά της στο μπράτσο του.
Στα 23 του χρόνια, έχει δει το όνομά του συχνά στα ταμπλόιντ, όχι πάντα για λόγους που θα έκαναν χαρούμενη τη μαμά του. Τον Φεβρουάριο του 2020 κέρδισε μερικά έξτρα λεπτά δημοσιότητας όταν χτύπησε τατουάζ κάτω από το δεξί του μάτι. Έγραφε «Misunderstood» (παρεξηγημένος). Ήταν ο τρόπος του να αμυνθεί απέναντι στις αρχές. Η ιστορία έχει ως εξής: Την Πρωτοχρονιά του 2019 ο Πρίσλεϊ συνελήφθη να οδηγεί υπό την επήρεια αλκοόλ. Ο νεαρός ένιωσε αδικημένος και ξεκίνησε ένα επαναστατικό σερί δηλώσεων και πράξεων. Εντός αυτού του πλαισίου χτύπησε και το τατουάζ.
Το κοινό όχι μόνο δεν ενστερνίστηκε το αίσθημα αδικίας που έπνιγε τον Πρίσλεϊ, αλλά άρχισε να τον κράζει για το τατουάζ. Υπό την πίεση και την κατακραυγή, το 2021 ο «παρεξηγημένος» αφαίρεσε την επίμαχη δερματοστιξία.
Μετά την περιπέτεια του κορωνοϊού και τις καραντίνες, ο Πρίσλεϊ επέστρεψε στον Τύπο, αυτή τη φορά για τα αξιοσημείωτα επιτεύγματά του στο μόντελινγκ. Και, ναι, είναι το πρόσωπο της καμπάνιας των αρωμάτων της Celine. Τα γονίδιά του ήταν ένας επαγγελματικός μονόδρομος. Μαμά, μπαμπάς και αδελφή είναι όλοι μοντέλα.
Η καριέρα του στις πασαρέλες ξεκίνησε το 2017 όταν ήταν μόλις 16 χρονών. Ντεμπούταρε με τη συλλογή Moschino Cruise, τον εμπιστεύτηκαν επίσης οι Tommy Hilfiger και Dolce & Gabbana. Στη διαφήμιση μπήκε στο πλευρό της αδελφής του για την καμπάνια του Calvin Klein, ενώ πρωταγωνίστησε μαζί με τη Σίντι Κρόφορντ στο σποτ της Pepsi που προβλήθηκε στο Super Bowl.
Διαβάστε ακόμη:
- Σε μεγάλη εισηγμένη προσελήφθη πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της αστυνομίας, για να «παρακολουθεί» τον τρόπο ζωής των στελεχών της
- Ο CEO που έχει αρχίσει να «βάφεται» για να δείχνει νέος και ωραίος: Βάζει πούδρα, make up και ρουζ!
- Η Goldman Sachs «βλέπει» Μυτιληναίο και ΒΙΟΧΑΛΚΟ!
- Μαντόνα: Ποζάρει γυμνή – Πήρε «φωτιά» το Instagram