Ο  Angelo Bonati ήταν ο πρώτος υπάλληλος που προσέλαβε η εταιρεία όταν ο όμιλος Vendôme Luxury εξαγοράστηκε τον όμιλο Richemont. Προηγουμένως, η Panerai ήταν μια αρκετά μικρή εταιρεία ωρολογοποιίας με έδρα τη Φλωρεντία, της οποίας ο μεγαλύτερος ρόλος ήταν να προμηθεύει όργανα και εξαρτήματα χρονομέτρησης το Ιταλικό Ναυτικό.

O Bonati κατάφερε να φέρει τα Panerai, απο τα στενάκια της Φλωρεντίας στην πρώτη σειρά του Σαλονιού της Γενεύης. Διατηρώντας στην ακεραιότητα την φιλοσοφία της Panerai στον σχεδιασμό των ρολογιών, ο Bonati ήταν αυτός που καθιέρωσε μια συγκεκριμένη ταυτότητα στο brand.

Σήμερα η Panerai αναγνωρίζεται ευρέως στην κοινότητα της ωρολογοποιίας ως μια από τις πιο αξιόλογες.

Αυτό που λίγοι στη βιομηχανία θα μπορούσαν να προβλέψουν, ήταν ότι τα Panerai θα πρωταγωνιστούσαν στην αγορά και θα διαδιδόταν η τρέλα του “μεγάλου ρολογιού”, χάρη εν μέρει και στον Σιλβέστερ Σταλόνε, ο οποίος έκανε γνωστά τα ρολόγια της μάρκας στην βιομηχανία του Χόλιγουντ. Τα ρολόγια διαρκώς μεγάλωναν από τις παραδοσιακές διαστάσεις των 34mm στα 44mm και ακόμα μεγαλύτερες.

“Το όνειρο μας ήταν να καθιερώσουμε την μάρκα ξεκινώντας από το Luminor Marina Panerai”,  έχει δηλώσει ο Bonati. “Αυτό ακριβώς κάναμε.”

 Το πρώτο Panerai που ο Bonati δημιούργησε σε μεγαλύτερη διάσταση, ήταν το Luminor Marina Panerai, το οποίο είχε μέγεθος 44 χιλιοστών.

Το μεγαλύτερο μέγεθος και το πάχος ήταν κάτι για το οποίο πολλοί λιανοπωλητές ήταν επιφυλακτικοί. Μερικοί απέρριψαν το ρολόι όταν ο Bonati τους ζήτησε να το τοποθετήσουν στις βιτρίνες των καταστημάτων τους. Αν και οι άνθρωποι δεν ήταν απόλυτα πεπεισμένοι ότι ένα μεγαλύτερο και βαρύτερο ρολόι ήταν κατάλληλο για καθημερινή χρήση, σίγουρα προκάλεσε μια αίσθηση.

Σύμφωνα με τον ωρολογοποιό, υπήρξαν μόνο δύο αντιδράσεις στις πρώτες μέρες. Είτε έλεγαν ότι “αυτό είναι φανταστικό!”, είτε “αυτό είναι μαλακίες!”

Ο Bonati όμως ήξερε ότι το επιπλέον βάρος εξυπηρετούσε έναν σκοπό. Δεν βοήθησε μόνο το ρολόι να επιβιώσει κάτω απο το νερό για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά ακόμα και σε πολεμικές ζώνες – όπως επισήμαναν οι ιταλικές ναυτικές δυνάμεις.

Ο Bonati δημιούργησε εμπιστοσύνη και ορισμένοι έμποροι λιανικής πώλησης που αγόρασαν 30 ρολόγια είδαν την αυξημένη ζήτηση και ζήτησαν επιπλέον 200 ή και 300. Η επιτυχία είχε έρθει.

Ο Bonati αποσύρθηκε από την εταιρεία τον Απρίλιο του 2018, παρέχοντας τα ηνία της Panerai στον Jean-Marc Pontroué (πρώην CEO του Roger Dubuis) η επιρροή του ωστόσο παραμένει πολύ αισθητή. Όπως φαίνεται, μπορείτε να βγάλετε τον Bonati από τα Panerai, αλλά τα Panerai θα είναι για πάντα Bonati.