Η αξία ενός brand είναι κάτι ιδιαίτερα σημαντικό αφού συνοδεύεται συνήθως με τεράστια αναγνωρισιμότητα και παράλληλα έχει τη δύναμη να επηρεάσει τις τάσεις της μόδας και τον τρόπο ζωής. Η Vespa είναι χωρίς αμφιβολία ανάμεσα στις μάρκες που έχουν πετύχει διαχρονικά να γίνουν εμβληματικά brands λαμβάνοντας ηγετική θέση στις ευρωπαϊκές, ασιατικές και αμερικανικές αγορές.

Μια πρόσφατη μελέτη της εταιρείας Interbrand –δείτε τη εδώ– απέδειξε με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι η Vespa βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες μάρκες στον κόσμο. Η έρευνα αποκάλυψε ότι η αξία της έχει αποτιμηθεί σε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο ευρώ (1,079 δισεκατομμύρια) με αύξηση αξίας 19%, σε σύγκριση με την προηγούμενη αποτίμηση.

Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας του εμπορικού σήματος Vespa, η Interbrand χρησιμοποίησε αποδεδειγμένες ιδιόκτητες τεχνικές αποτίμησης επωνυμίας, ενσωματώνοντας στη χρηματοοικονομική ανάλυση πρωτογενή και ποσοτικά δεδομένα που συλλέχθηκαν μέσω μιας παγκόσμιας έρευνας αγοράς, που πραγματοποιήθηκε σε 10 βασικές αγορές αναφοράς για τη Vespa (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, ΗΠΑ, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Κίνα και Ινδία).

Η ανάλυση των 10 παραγόντων που συνθέτουν την ανταγωνιστική δύναμη της μάρκας, επιβεβαιώνει ότι η συμπάθεια και η μοναδικότητα είναι ισχυρά σημεία για τη Vespa, αποδεικνύοντας την ικανότητα να αναπτύσσει συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες της. Η Vespa επιβεβαιώνεται ως μάρκα μόδας και lifestyle σε δύο τροχούς την ηγετική θέση της στις αγορές όλου του κόσμου.

Διαβάστε ακόμη: