Στην αγορά της τη δημοφιλούς μάρκας σόδας με πρεβιοτικά Poppi προχωρά η PepsiCo, έναντι 1,65 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την περαιτέρω στροφή της PepsiCo στην κατηγορία «καλύτερα για εσάς», καθώς οι καταναλωτές αποφεύγουν τα ποτά με ζάχαρη και τα ανθυγιεινά σνακ. Τον Ιανουάριο, η εταιρεία αγόρασε τη Siete Foods, η οποία παράγει τσιπς χωρίς γλουτένη για 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια, και η PepsiCo αγόρασε το υπόλοιπο μισό της μάρκας χούμους Sabra που δεν της ανήκε στα τέλη του περασμένου έτους.

«Εξελίσσουμε το χαρτοφυλάκιο τροφίμων και ποτών μας εδώ και πολλά χρόνια, μεταξύ άλλων καινοτομώντας με τις μάρκες μας σε νέους χώρους και μέσω πειθαρχημένων, στρατηγικών εξαγορών που μας επιτρέπουν να προσφέρουμε πιο θετικές επιλογές στους καταναλωτές μας», δήλωσε ο Ραμόν Λαγκουάρτα, διευθύνων σύμβουλος της PepsiCo, σε δήλωσή του τη Δευτέρα.

«Περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές αναζητούν βολικές και εξαιρετικής γεύσης επιλογές που ταιριάζουν στον τρόπο ζωής τους και ανταποκρίνονται στο αυξανόμενο ενδιαφέρον τους για την υγεία και την ευεξία. Το Poppi αποτελεί εξαιρετικό συμπλήρωμα στις προσπάθειες μετασχηματισμού του χαρτοφυλακίου μας για την κάλυψη αυτών των αναγκών», πρόσθεσε.

Η αξιοποίηση των μεγάλων συμφωνιών διανομής και του προϋπολογισμού μάρκετινγκ της PepsiCo θα μπορούσε να δώσει στην Poppi ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνιστή της Olipop, ωστόσο και οι δύο μάρκες είναι ακόμη σχετικά νεοεισερχόμενες και έχουν περιθώρια ανάπτυξης όσον αφορά τις πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα, σύμφωνα με το CNN.

Παρά την αυξανόμενη δημοτικότητα, μόνο το 5% περίπου των καταναλωτών πίνουν τακτικά πρεβιοτικά αναψυκτικά, σύμφωνα με την Zappi, μια εταιρεία έρευνας καταναλωτών.

«Η πρόκληση για αυτές τις μάρκες έγκειται στην αποσύνδεση μεταξύ της συνειδητοποίησης της μάρκας και της λειτουργικής κατανόησης», δήλωσε στο CNN η Νάταλι Κέλι, επικεφαλής μάρκετινγκ της Zappi. «Ενώ οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν ακούσει για τα πρεβιοτικά αναψυκτικά, μόνο περίπου το ένα τρίτο κατανοεί πραγματικά τι είναι και πώς λειτουργούν».

Η συναλλαγή υπόκειται στην έγκριση των ρυθμιστικών αρχών και η PepsiCo δεν είπε πότε θα κλείσει η συμφωνία.

Διαβάστε ακόμη: