Στην Πάρις Χίλτον στράφηκε ο Έλον Μασκ προκειμένου να στηρίξει τη βαλλόμενη πλατφόρμα του X . Έτσι, η πλατφόρμα συμφώνησε να συνεργαστεί μαζί της και με την digital διαφημιστική της διάσημης socialite, την 11:11 Media, με στόχο να διασφαλίσει νέα διαφημιστικά έσοδα.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτή η μεγαλοκληρονόμος θα δημιουργήσει ορίτζιναλ βίντεο αποκλειστικού περιεχομενου με θέματα, όπως η μόδα, η ομορφιά, το shopping και τα ταξίδια για λογαριασμό της X, ενώ παράλληλα θα αναλάβει την προώθηση και προβολή νέων προϊόντων και υπηρεσιών της πλατφόρμας. Οι δύο πλευρές θα μοιράζονται τα έσοδα, χωρίς ωστόσο να γίνουν γνωστές μεγαλύτερες λεπτομέρειες για το οικονομικό τμήμα της συμφωνίας.

Η συμφωνία είναι η τελευταία από μια σειρά κινήσεις που έχει δρομολογήσει η νέα CEO της πλατφόρμας, η Λίντα Γιακαρίνο, στην προσπάθεια της να αναζωογονήσει το X και να προσελκύσει όχι μόνο νέους χρήστες, αλλά και επενδυτές και διαφημιστές, αφότου πολλές εταιρείες και επώνυμη εγκατέλειψαν το πρώην Twitter σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις πρακτικές που έφερε η είσοδος του Μασκ.

Για τον ίδιο λόγο η Γιακαρίνο έχει από το καλοκαίρι επιδοθεί σε ένα μαραθώνιο συναντήσεων και με τα κορυφαία πρακτορεία εκπροσώπησης ηθοποιών και celebrities, όπως το Creative Arts Agency και το United Talent Agency, αλλά και την Walt Disney, ενώ την ερχόμενη Πέμπτη θα ηγηθεί νέας παρουσίασης της πλατφόρμας προς επενδυτές και τραπεζίτες, επιζητώντας νέα κεφάλαια.

Σύμφωνα με την ίδια οι περισσότεροι από τους διαφημιστές που είχαν γυρίσει την πλάτη στην πλατφόρμα έχουν ήδη επιστρέψει, ενώ χάρη και στις νέες συμφωνίες που δρομολογούνται, όπως με την Χίλτον, η εταιρεία θα επιστρέψει στην κερδοφορία από το 2024.

Διαβάστε ακόμη: